De MWM2 Scoringsmodule

Wist u dat het mogelijk is om scores en adviezen toe te kennen aan verschillende antwoorden in MWM2 Survey? Het werkt als volgt:

MWM2 kan door gebruik van de scoringsmodule punten toekennen aan antwoorden die in een (willekeurige) survey worden gegeven. Van deze antwoorden worden vervolgens scores berekend door punten bij elkaar op te tellen. Deze berekende score kan worden gebruikt om:

  • Te segmenteren
  • Diepere analyses te maken
  • Automatische alerts versturen (v.b. een lage score)
  • Op basis van een score advies geven aan de respondent
  • Automatisch rapporten versturen naar uzelf of collega’s

Maar er zijn ook andere toepassingen!

Gamification:

Een term die steeds vaker terugkomt binnen (markt)onderzoek is gamification. Bij gamefication worden speltechnieken zoals een score in een niet-spelomgeving toegepast. Dit met als doel om respondenten te motiveren en zo de respons te verhogen.

Quizen en testen:

Een veelvuldig gebruikte manier van een scoringmodule is het kunnen doen van (online) quizzen en testen. In dit geval is de score en het eventuele advies gelijk inzichtelijk voor zowel de deelnemer als degene die het heeft opgesteld.

Nieuwsgierig geworden?

Klik hier voor de demo!

 

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.