MWM2 onderzoekt voor BNR Verkiezingen op sociale media

Vanaf maandag 6 maart zal MWM2 dagelijks voor BNR Nieuwsradio onderzoek doen naar de verkiezingen op sociale media. Met behulp van geavanceerde software en handmatige analyses zal MWM2 dagelijks de verkiezingen op sociale media duiden.

Aan de hand van de actualiteiten zullen we kijken naar trends, maar nadrukkelijk ook naar het sentiment van de berichtgeving op sociale media. Hoe leven de verkiezingen onder de bevolking en zijn er verschillen te zien op de diverse sociale media?

Dagelijks om 16:35 uur
Namens MWM2 zullen Danny de Graaf en Aniek Schmal dagelijks om circa 16:35 uur in het BNR- programma ‘Spitsuur’ verslag doen van het Social Insights onderzoek en dit illustreren met pregnante voorbeelden. 

Ook meer inzicht op sociale media?
Wilt u meer weten over hoe Social Insights ook uw organisatie kan ondersteunen? Neem dan contact op met Aniek Schmal via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of tel: 020 - 412 24 05

 

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.