De MWM2 Research App

In een tijd waarin 86% van de Nederlanders een smartphone heeft en 75% van al het internetverkeer afkomstig is van mobiele apparaten, is het voor marktonderzoekers belangrijk om mee te gaan met de veranderingen.

Smartphones hebben er mede gezorgd dat we op meerdere manieren, dan alleen e-mail met elkaar communiceren. Daarom heeft MWM2 de Research App ontwikkeld. De MWM2 Research App helpt organisaties om op een intuïtieve en gebruiksvriendelijke manier te luisteren naar hun klanten. Onze app maakt het nu mogelijk om de respondent op het juiste moment relevante vragen te stellen.

Onderzoek via de Research App
De MWM2 Research App maakt gebruik van alle voordelen van een smartphone om in het moment te meten. Immers: een smartphone is altijd dichtbij de hand, u kunt er push-berichten op ontvangen en locatie en tijd kunnen als triggers dienen. Maar er zijn meer voordelen:

- Door gebruik te maken van push-berichten kunt u een snellere en hogere respons bereiken;
- Door in het moment te meten maakt u uw data relevanter;
- U kunt de live resultaten online inzien;
- De App wordt compleet in uw (panel)huisstijl ingericht;
- De App is geschikt voor een keur aan onderzoeken zoals dagboekonderzoek, korte polls en co-creatie;
- Met de Research App heeft u een extra kanaal om een (nieuwe) doelgroep te bereiken;

Daarnaast sluit de Research App naadloos aan op het MWM2 Research Platform waardoor het eenvoudig te combineren en te koppelen is met uw panel of community. Door hun grote betrokkenheid zijn panelleden bovendien veelal bereid om de Research App te downloaden.


Hema en de Persgroep
De Research App is succesvol in gebruik genomen door verschillende opdrachtgevers van ons, zoals HEMA en de Persgroep. Deze organisaties meten nu directer en frequenter ’in het moment’ en ’in de beleving’. Hierbij gebruikten zij enerzijds de stabiele & geavanceerde technologie van het MWM2 Research Platform en anderzijds de uitgebreide mogelijkheden die de App-techniek biedt.

Voor HEMA heeft MWM2 een Research App ontwikkeld, waarmee op enkele pilot locaties werd gemeten wat klanten van de winkels vonden. Op twee manieren konden zij vervolgens deelnemen aan het onderzoek, namelijk via beacons die in de winkel hingen die gekoppeld waren aan de Research App en via push-berichten op de App. “Een hoge en snelle response met push-berichten” en “Klanten vonden het jammer dat de pilot was afgelopen!”, waren de reacties van HEMA na afloop van het onderzoek.

De Persgroep heeft in combinatie met hun Community de MWM2 Research App ingezet. Via de Persgroep Community werd over enkele onderwerpen gediscussieerd. Met behulp van de Research App werd daar vervolgens in een kleiner groepje dieper op in gegaan. Uitkomst was: relevante informatie in het leesmoment!


Wij demonstreren het u graag
Wilt u een vrijblijvende demonstratie van de vele mogelijkheden die de ‘MWM2 Research App’ uw organisatie kan bieden, neem dan contact op met Elloec Oude Vrielink via
tel: 020 – 412 24 05 of e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.