MWM2's inzichten helpen Roger Bacon de optiekbranche te veroveren

Behoefte:
Roger Bacon is een jonge Nederlandse  producent van brilmonturen die met behulp van 3D biometrische scans van klanten worden vervaardigd. Het bedrijf heeft de ambitie om marktleider te worden binnen de tailor made eyewear markt.

Het is voor Roger Bacon belangrijk om de juiste stappen in de juiste volgorde zetten en vroeg daarom MWM2 om inzichten te vergaren die helpen bij het prioriteren van de te nemen stappen. De verkopende opticiens zijn hierbij bepalende stakeholders, die het product kunnen ‘kraken’ of ‘maken’.

Aanpak:
In overleg met MWM2 is daarom gekozen voor een aantal telefonische diepte-interviews met partners van Roger Bacon om de benodigde inzichten op te doen.

Inzichten:
Roger Bacon heeft in korte tijd rijke inzichten gekregen. Zo zijn hun vermoedens bevestigd, weten zij welke drivers en barriers veel impact hebben, en weten zij welke stappen zij als eerste moeten nemen.

Reactie Roger Bacon:
Met behulp van de inzichten van MWM2 hebben we de “haakjes" kunnen vinden die we nodig hadden om het product nog beter naar voren te doen komen in de winkel van de opticien. Ze hebben ons top inzichten geleverd!”, aldus Pieter Jonckheer, Oprichter en Eigenaar van Roger Bacon


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.