Research Panel: de toekomst van klantonderzoek

Luisteren doen we op tal van manieren, bijvoorbeeld via een Research Panel. Een eigen klantenpanel maakt het mogelijk structureel te luisteren naar uw achterban (denk aan donateurs, vrijwilligers, klanten en medewerkers).

Door met hen in gesprek te gaan leert u uw achterban op laagdrempelige wijze beter kennen en heeft u op elk gewenst moment een eigen Raad van Advies.

De voordelen van een panel:
- Directe verbinding met uw doelgroep waarmee uw organisatie werkelijk dichter bij uw achterban komt;
- Panelleden die bereid zijn om mee te denken over producten en diensten;
- Toegang tot de kennis, ervaring en mening van uw doelgroep;
- Inzichten toetsen en feiten verrijken binnen één platform middels de combinatie van kwantitatief en kwalitatief
  onderzoek;
- Promotie voor uw organisatie en merk;
- Een waardevol onderdeel van uw marketing propositie;
- Kosten- en tijdbesparing door te werken vanuit één systeem.

Hoe toe te passen?
MWM2 ondersteunt bij de opzet en adviseert over de optimale inzet van uw Research Panel. Ook biedt MWM2 de mogelijkheid om uw eigen Research Panel volledig zelfstandig te beheren. Het platform heeft een uniek en volledig geïntegreerd systeem, dat zowel online kwalitatieve als kwantitatieve methoden combineert binnen één platform. De perfecte setting om de dialoog met uw achterban aan te gaan.


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.