Werkinstelling

Saar | 15-10-2013 | 17:09

Traditioneel medewerkertevredenheidsonderzoek (MTO) vraagt medewerkers hun mening te geven over verschillende onderwerpen, zoals werkzaamheden, arbeidsomstandigheden, leidinggevende, collega's, ontwikkelingsmogelijkheden en organisatie.

lees meer +

Hema best luisterende winkel van Nederland

Yoram | 7-10-2013 | 11:54

Amsterdam, 07 oktober 2013 – Hema luistert het best naar de mening van haar klanten. Ruim 70 procent van de consumenten vindt dat het Nederlandse warenhuis goed luistert naar hun mening en wensen.

lees meer +

Community management: zo vermijd je de bekendste valkuilen

Joyce | 1-10-2013 | 12:03

Je eindgebruiker als innovatiepartner: het blijft een uitdaging. Vaak is een online research- of cocreatiecommunity een eerste stap naar langdurige(re) dialoog.

lees meer +

Jonge vrouwen zijn voorlopers van mobiel gebruik bij marktonderzoek!

Irene | 28-9-2013 | 13:54

De Iphone, Samsung, HTC en andere mobiele telefoons zijn handig voor het invullen van een leuk marktonderzoek. Als bekend is welke groep het gemak van de mobiele telefoon omarmt, kan er vanuit de organisatie beter worden ingespeeld op deze groep door deze methode aan te reiken.

lees meer +

Crisis heeft geen effect op donatiegedrag Nederlanders

Yoram | 19-9-2013 | 10:30

MWM2 onderzocht het donatiegedrag van de Nederlander. Hiervoor ondervroeg zij 500 Nederlanders via een online enquête. Uit het onderzoek blijkt dat de crisis geen effect heeft op het donatiegedrag van de Nederlander.

lees meer +

Research Community Workshop: voor elke sector interessant!

Irene | 9-9-2013 | 16:36

Afgelopen dinsdag 3 september vond onze derde Research Community Workshop plaats. Er is een groeiende vraag naar online kwalitatief onderzoek en dit hoorden we zeker terug bij de deelnemers.

lees meer +

MWM2 is Microsoft Silver Partner!

Yoram | 28-8-2013 | 13:26

Als bedrijf ontwikkelt MWM2 zich steeds meer: we verkennen nieuwe markten en ontwikkelen nieuwe research technologieën voor onze klanten. Onze expertise is daarmee de laatste jaren enorm gegroeid, en dit wordt benadrukt door het feit dat we sinds kort de Microsoft Silver Partnership hebben behaald!

lees meer +

Co-creatie met concertbezoekers

Joyce | 20-8-2013 | 10:10

Het Concertgebouw vindt het belangrijk om bezoekers goede en aantrekkelijke informatie te bieden over de concerten die ze gaan bezoeken. Ze wilde daarom graag weten in hoeverre er behoefte is voor (extra) concertinformatie en op welke manier zij het beste invulling kan geven aan deze behoeften.

lees meer +

MWM2 presenteert zichzelf

Yoram | 12-7-2013 | 12:38

MWM2 was ook dit jaar genomineerd voor de MOAwards. Als presentatie voor tijdens de uitreiking is een filmpje gemaakt op kantoor. We hebben het filmpje nu ook hier beschikbaar gemaakt!

lees meer +

BNO-leden testen hun ontwerpen bij MWM2

Tjerk | 4-7-2013 | 11:19

Door een samenwerking tussen BNO (Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers), de branchevereniging voor ontwerpers en ontwerpbureaus, en MWM2 kunnen alle bij BNO aangesloten leden hun ontwerpen tegen een aantrekkelijk tarief en op een eenvoudige manier voorleggen aan de beoogde doelgroep.

lees meer +

Krachtiger communiceren met infographics

Yoram | 3-7-2013 | 11:23

Lezers worden steeds luier, maar beelden spreken ook steeds meer. En, er is geen manager meer die een compleet rapport doorneemt. We worden overspoeld met informatie en we zijn verwend door internet. Dat dwingt marketeers en marktonderzoekers om steeds krachtiger te communiceren. 

lees meer +

MWM2 in de Telegraaf

Govert | 24-6-2013 | 16:00

In de wekelijkse rubriek Toppers in de Telegraaf licht een ondernemer de bijzondere rol van een medewerker toe. Onlangs stond deze rubriek in het teken van MWM2. Govert van den Bos werd geinterviewd over de rol van het hoofd van de onderzoeksafdeling Matthijs Wolters.

lees meer +

TSO blijft ondergeschoven kindje

Milou | 5-6-2013 | 09:53

Een van de meest gelezen maandbladen voor het schoolmanagement in Nederland, Kader Primair, publiceerde in haar meiuitgave de uitkomsten van het onderzoek naar de tussenschoolse opvang (tso).

lees meer +

Nederlandse bedrijfsleven vindt communities belangrijk

Govert | 5-6-2013 | 09:33

Ook dit jaar werkte MWM2 mee aan een groot social media onderzoek dat de organistie Pondres hield onder het Nederlandse bedrijfsleven.

lees meer +

MWM2 Workshop: aan de slag met co-creatie

Joyce | 10-5-2013 | 08:53

Dinsdag 23 maart vond onze tweede Co-creatie Community workshop plaats. Ook deze keer weer met een diverse groep aan deelnemers, wat garant staat voor een leerzame middag met scherpe vragen en interessante ontdekkingen.

lees meer +

MWM2 weer genomineerd voor Marktonderzoek bureau van het jaar

Govert | 10-4-2013 | 15:06

Net als vorig jaar is MWM2 weer genomineerd voor marktonderzoekbureau van het jaar.

lees meer +

Panelleden aan het woord

Peter | 15-3-2013 | 15:39

"The future is Mobile". Zo luidt één van de conclusies uit de MWM2 Panelevaluatie 2013. Maarliefst 41.846 panelleden van 26 verschillende Research Panels deden aan dit onderzoek mee.

lees meer +

MWM2 Research Community Workshop

Joyce | 7-3-2013 | 16:45

Afgelopen dinsdag 26 februari vond onze tweede MWM2 Research Community Workshop plaats. In samenwerking met de deelnemers uit eerdere sessies hadden we het programma nog relevanter gemaakt!

lees meer +

Vijf grote misverstanden over co-creatie

Joyce | 7-3-2013 | 16:37

Onderstaand artikel schreef Joyce van Dijk van MWM2 voor Frankwatching: steeds meer organisaties houden zich bezig met de vraag: hoe kunnen we eindgebruikers op een goede manier betrekken bij onze beslissingen, zodat we succesvoller en beter kunnen innoveren?

lees meer +

CFM Event van MWM2 groot succes!

Jean-Paul | 20-2-2013 | 15:51

Valentijnsdag donderdag 14 februari stond bij MWM2 in het teken van het Continu Feedback Monitoring event (CFM). Ondanks de sneeuwval was er een hoge opkomst voor het evenement en waren er bijna honderd deelnemers uit heel Nederland en België aanwezig. 

lees meer +

Slippende automobilist doet maar wat

Yoram | 18-2-2013 | 10:25
Gladde wegen resulteren vooral in glij- en slippartijen. De kans op schade is 60% groter bij winters weer. Allsecur autoverzekeringen ziet vooral kleinere blikschade.

lees meer +

Co-creatie: stop met praten, start met doen!

Joyce | 17-2-2013 | 16:07

Onderstaand artikel schreef Joyce van Dijk van MWM2 voor Frankwatching: Vanuit mijn werk, ben ik volop bezig met het thema co-creatie. De focus ligt hierbij op het aangaan van de dialoog met de consument via online communities.

lees meer +

Inspiratiebijeenkomst Achmea

Govert | 28-1-2013 | 15:07

Op 22 januari organiseerde MWM2 speciaal voor Achmea een bijeenkomst waarin kennis delen centraal stond. MWM2 gelooft in de continue dialoog met stakeholders en zoekt deze dialoog zelf ook op.

lees meer +

Nieuwjaarsonderzoek MWM2 2013

Govert | 16-1-2013 | 12:11

Net als in voorgaande jaren koos MWM2 niet voor het versturen van kerstkaarten of relatiegeschenken. In plaats hiervan doneren wij een bedrag van € 2.013,00 aan vijf goede doelen.

lees meer +

MWM2 Research Community Event groot succes!

Joyce | 31-12-2012 | 12:04

Hoe wordt een event geco-creëerd? Eenvoudig: klanten worden gevraagd om hun ervaringen te delen en samen wordt een praktijkgericht programma opgesteld, waar client cases de hoofdrol spelen.

lees meer +

MWM2 komt mobiele respondent tegemoet

Hemmo | 21-12-2012 | 16:26

Onderzoeksbureau MWM2, gespecialiseerd in online onderzoek, stemt sinds deze maand de vragenlijsten af op het toenemende smartphonegebruik. Respondenten zijn hierdoor in staat te allen tijde via hun mobiele telefoon deel te nemen aan marktonderzoek.

lees meer +

Co-Creatie Workshop bij MWM2

Hemmo | 21-12-2012 | 13:38

Op dinsdag 27 november vond onze eerste Co-Creatie Workshop plaats bij MWM2. Bij MWM2 merken we dat de interesse voor co-creatie sterk groeit.

lees meer +

Workshop Research Communities

Hemmo | 21-12-2012 | 12:11

Vorige week dinsdag vond onze eerste Research Community Workshop plaats! Mijn collega Liselot en ik zijn als Dialoog Managers bij onderzoeksbureau MWM2 volop bezig organisaties bewust te maken welke mogelijkheden 'Research Communities' hen bieden.

lees meer +

Publiciteitsonderzoek Achmea haalt voorpagina Telegraaf

Hemmo | 1-12-2011 | 10:39

MWM2 heeft in opdracht van Centraal Beheer Achmea een onderzoek uitgevoerd onder een groot aantal online panelleden. Centraal Beheer Achmea heeft aan de hand van de resultaten van dit onderzoek een persbericht uitgestuurd.

lees meer +

Centraal Beheer Achmea op homepage nu.nl

Hemmo | 18-8-2008 | 10:53

MWM2 heeft in opdracht van Centraal Beheer Achmea een onderzoek uitgevoerd onder een groot aantal online panelleden. Centraal Beheer Achmea heeft aan de hand van de resultaten van dit onderzoek een persbericht uitgestuurd.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.