Onvertroebeld klantbeleving meten

Danny de Graaf | 29-5-2017 | 10:14

MWM2 blijft continu innoveren in nieuwe diensten en producten! Eén van die nieuw producten is de ‘MWM2 On-Site’: een apparaat op tablet-formaat waar organisaties op locatie mee kunnen meten.

lees meer +

MWM2 pre-test Alzheimer-film

Najoua Archane | 22-11-2016 | 14:59

Welke momenten blijven je later bij? De geur van je moeder, je eerste date, je huwelijk, je eerste kind? Warme herinneringen zweven als mistflarden voorbij in de nieuwe korte film van Alzheimer Nederland.

lees meer +

Zwolle is best luisterende gemeente van Nederland!

Najoua Archane | 3-11-2016 | 17:08

Gemeentes in Nederland moeten beter leren luisteren naar hun bewoners. Dat blijkt uit de Luistermonitor, het meetmodel voor de best luisterende organisatie dat MWM2 ieder kwartaal toepast in een andere bedrijfstak.

lees meer +

ABN AMRO onderzoekt wensen en behoeften van klanten over reizen in OV met de bankpas

Nadia Schiernecker | 3-5-2016 | 09:23

Het is een hot topic: reizen en betalen met bankpas of mobiel in het openbaar vervoer. Vervoersbedrijven en banken bekijken samen hoe en of ze hier op in kunnen spelen.

lees meer +

Mobile Research app laat zien hoe Nederland live tv kijkt

Annemijn van Ginneken | 14-3-2016 | 10:34

De manier waarop we televisiekijken is de laatste jaren ingrijpend veranderd.

lees meer +

Kort, snel en doorlopend: de voordelen van de Mobile Research app op een rij

Peter Meijer | 10-3-2016 | 15:41

Klantonderzoek gebeurt dikwijls met lange vragenlijsten. Maar vaak is dat helemaal niet nodig.

lees meer +

De lessen uit het klantbelevingsevenement: het belang van goed luisteren

Nadia Schiernecker | 23-10-2015 | 16:14

Organisaties die goed luisteren naar hun klanten, zijn een verrijking voor consumenten.

lees meer +

Op reis met MWM2

Nadia Schiernecker | 29-9-2015 | 13:35

Een Customer Journey helpt bij het centraal stellen van de klant. De Customer Journey laat zien welke contactmomenten impact hebben voor de klant.

lees meer +

Klantgericht luisteren loont

Frans Reichardt | 25-9-2015 | 15:31

“Consumenten luisteren niet meer”, aldus Marc Mathieu, Senior Vice President Brand Marketing van Unilever. Dit is ten dele waar. Consumenten luisteren nog wel, maar het liefst naar elkaar en steeds minder naar adverteerders. Reclame heeft merken doofstom en ongeloofwaardig gemaakt. Nu de klant aan het roer staat, zien adverteerders zich uitgedaagd het verloren gegane vertrouwen te herwinnen, de directe dialoog aan te gaan en goed te luisteren.

lees meer +

Luisteren naar klanten, hoe dan?

Manon Wiegman | 18-9-2015 | 13:38

De klant centraal! Vrijwel elke organisatie heeft dit tegenwoordig als missie geformuleerd. Er wordt veel onderzoek gedaan naar klantgedrag en behoeften.

lees meer +

Klantbeleving Event: "De klant centraal!"

Nadia Schiernecker | 15-9-2015 | 11:11

Consumenten hebben steeds hogere verwachtingen en worden kritischer. Vandaar dat organisaties meer focussen op klantbeleving.

lees meer +

Rabobank luistert het best naar haar klanten

Nadia Schiernecker | 29-10-2014 | 15:46

Vooral voor SNS Bank nog veel te verbeteren. Rabobank luistert van de zes grote Nederlandse banken het best naar haar klanten.

lees meer +

Grootste CQI meting ooit!

Yoram | 26-8-2014 | 11:03

Afgelopen voorjaar vond weer een CQI meting voor ziekenhuizen plaats, uitgevoerd door MediQuest met MWM2 als haar partner. Maar liefst 42 ziekenhuizen uit heel Nederland hebben meegedaan

lees meer +

Massale opkomst klantbelevingsevent ondanks strandweer

Yoram | 26-8-2014 | 09:27

“U had er ook voor kunnen kiezen naar het strand te gaan, maar in plaats daarvan koos u het bijwonen van event over klantbeleving, het zegt iets over de relevantie van dit onderwerp”.

lees meer +

Klantbeleving van touchpoint meting naar Loyaliteit

Yoram | 4-6-2014 | 11:14

Uw klanten hebben op verschillende momenten contact met uw organisatie. Hoe waarderen zij deze contactmomenten en hoe krijgt u eenvoudig inzicht in de belangrijkste verbeterpunten?

lees meer +

MWM2 genomineerd voor de FD Gazellen Award 2013!

Govert | 22-10-2013 | 10:23

Voor de tiende keer op rij reikt Het Financiële Dagblad in 2013 de FD Gazellen Awards uit aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. MWM2 is één van de gelukkige genomineerden.

lees meer +

Hema best luisterende winkel van Nederland

Yoram | 7-10-2013 | 11:54

Amsterdam, 07 oktober 2013 – Hema luistert het best naar de mening van haar klanten. Ruim 70 procent van de consumenten vindt dat het Nederlandse warenhuis goed luistert naar hun mening en wensen.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.