Klantpanel versterkt loyaliteit

Nadia Schiernecker | 6-3-2015 | 10:52

Luisteren naar klanten is heel actueel. Een klantpanel is dé manier om de klant te laten zien dat zij centraal staan in de organisatie. Een eigen klantpanel versterkt de loyaliteit.

lees meer +

Massale opkomst klantbelevingsevent ondanks strandweer

Yoram | 26-8-2014 | 09:27

“U had er ook voor kunnen kiezen naar het strand te gaan, maar in plaats daarvan koos u het bijwonen van event over klantbeleving, het zegt iets over de relevantie van dit onderwerp”.

lees meer +

Klantbeleving van touchpoint meting naar Loyaliteit

Yoram | 4-6-2014 | 11:14

Uw klanten hebben op verschillende momenten contact met uw organisatie. Hoe waarderen zij deze contactmomenten en hoe krijgt u eenvoudig inzicht in de belangrijkste verbeterpunten?

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.