Waarom een klantenpanel dé vervanging is voor klanttevredenheidsonderzoek

Melvin van Luit | 12-4-2016 | 10:00

Waarom reageren er zo weinig klanten op uw onderzoek? U luistert naar uw klanten, maar uw klanten praten niet terug. Mogelijk voelen zij zich ‘gespamd’.

lees meer +

Kort, snel en doorlopend: de voordelen van de Mobile Research app op een rij

Peter Meijer | 10-3-2016 | 15:41

Klantonderzoek gebeurt dikwijls met lange vragenlijsten. Maar vaak is dat helemaal niet nodig.

lees meer +

Rabobank Westland in gesprek met haar klant

Irene van Ooijen | 7-11-2014 | 10:51

Samen bereik je meer dan alleen. Met die gedachte steunt Rabobank Westland maatschappelijke, innovatieve en duurzame initiatieven in haar regio. Met deze ‘coöperatieve’ grondslag onderscheidt zij zich van andere banken.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.