Hoe luisteren het imago van woningcorporaties verbetert

Tjerk Eilander | 5-2-2016 | 09:27

Woningcorporaties kampen met een imagoprobleem. Meestal onterecht.

lees meer +

Sociale wijkteams: ervaringen in beeld

Joost Groenendijk DSP-Groep | 2-2-2015 | 10:48

Inzicht in de ervaringen van bewoners met sociale teams is belangrijk voor verdere kwaliteitsverbetering. Ervaringmetwijkteam.nl is een instrument om eenvoudig, snel en betrouwbaar zicht te krijgen op gebruikerservaringen met wijkteams.

lees meer +

Klantbeleving van touchpoint meting naar Loyaliteit

Yoram | 4-6-2014 | 11:14

Uw klanten hebben op verschillende momenten contact met uw organisatie. Hoe waarderen zij deze contactmomenten en hoe krijgt u eenvoudig inzicht in de belangrijkste verbeterpunten?

lees meer +

Interactie tijdens CFM Workshop Event

Yoram | 14-11-2013 | 10:21

Manon Wiegman, Specialist Klantbelevingsonderzoek, presenteerde hoe Continu Feedback Monitoring (CFM) succesvol kan worden opgezet in 5 eenvoudige stappen.

lees meer +

Uitnodiging workshopevent: succesvol CFM in 5 eenvoudige stappen

Yoram | 25-10-2013 | 16:18

Toenemende concurrentie, klanten die makkelijker overstappen naar een betere 'deal' en het gemak waarmee onvrede via social media worden gedeeld.

lees meer +

CFM Event van MWM2 groot succes!

Jean-Paul | 20-2-2013 | 15:51

Valentijnsdag donderdag 14 februari stond bij MWM2 in het teken van het Continu Feedback Monitoring event (CFM). Ondanks de sneeuwval was er een hoge opkomst voor het evenement en waren er bijna honderd deelnemers uit heel Nederland en België aanwezig. 

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.