MWM2 host customer journey dag

Najoua Archane | 8-12-2016 | 16:32

Op 24 november organiseerde MWM2 in samenwerking met MOA, de brancheorganisatie voor markonderzoek en het Nederlandse Instituut voor Marketing (NIMA) een kennismiddag in het nieuwe customer journey lab van MWM2. Aan de hand van drie presentaties liet MWM2 deelnemers ervaren hoe je de klantreis in kaart brengt.

lees meer +

MWM2 pre-test Alzheimer-film

Najoua Archane | 22-11-2016 | 14:59

Welke momenten blijven je later bij? De geur van je moeder, je eerste date, je huwelijk, je eerste kind? Warme herinneringen zweven als mistflarden voorbij in de nieuwe korte film van Alzheimer Nederland.

lees meer +

MWM2 opent Customer Journey Lab

Nadia Schiernecker | 14-7-2016 | 15:14

,,We gaan op reis.” Zo opende Govert van den Bos vorig week het nieuwe Customer Journey Lab van MWM2. De opening van het nieuwe onderzoekslab en vergadercentrum op de bovenste verdieping van het MWM2-kantoor in Amsterdam werd deze maand uitgebreid gevierd.

lees meer +

Mobile Research app laat zien hoe Nederland live tv kijkt

Annemijn van Ginneken | 14-3-2016 | 10:34

De manier waarop we televisiekijken is de laatste jaren ingrijpend veranderd.

lees meer +

Kort, snel en doorlopend: de voordelen van de Mobile Research app op een rij

Peter Meijer | 10-3-2016 | 15:41

Klantonderzoek gebeurt dikwijls met lange vragenlijsten. Maar vaak is dat helemaal niet nodig.

lees meer +

Luisteren naar de klant, om de klant nog meer te ontzorgen

Nadia Schiernecker | 18-1-2016 | 10:57

In deze blog gaat Anneke Janssen in op de dienstverlening die ABN AMRO, samen met Scheidingsexpert, drie jaar geleden startte om klanten te ontzorgen.

lees meer +

UWV brengt de emotie van de klant naar het hoofdkantoor

Nadia Schiernecker | 15-1-2016 | 10:21

In deze blog legt Daniëlle Koning van UWV uit hoe een customer journey, oftewel klantreis, de emoties achter de harde cijfers naar boven haalt. 

lees meer +

Op reis met MWM2

Nadia Schiernecker | 29-9-2015 | 13:35

Een Customer Journey helpt bij het centraal stellen van de klant. De Customer Journey laat zien welke contactmomenten impact hebben voor de klant.

lees meer +

Het belang van visueel design bij online onderzoek

Nadia Schiernecker | 6-7-2015 | 13:53

Ziggo & MWM2 treffen responsverhogende maatregelen! Het visualiseren van informatie in bijvoorbeeld infographics is helemaal van deze tijd,

lees meer +

Mee op reis met WW-aanvragers!

Irene van Ooijen | 1-4-2015 | 17:21

UWV wil meer te weten komen over welke emoties en behoeften er spelen tijdens de klantreis van een WW-aanvrager.

lees meer +

De customer journey in kaart met een Research Community

Joyce | 7-2-2014 | 14:27

Een Research Community kan voor diverse doeleinden ingezet worden zoals co-creatie, conceptontwikkeling en feedback op bestaande producten of diensten. 

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.