Vijf redenen om voor MWM2 Survey te kiezen

Danny de Graaf | 4-9-2017 | 14:59

Bij MWM2 geloven wij in het op een intuïtieve en leuke manier luisteren naar uw klanten. Informatie die eenvoudig kan worden verwerkt zorgt voor een hogere respons en een hogere kwaliteit van uw onderzoeksresultaten.

lees meer +

E-mailbeheer MWM2 Survey is vernieuwd

Danny de Graaf | 16-8-2017 | 14:04

In het vernieuwde e-mailbeheer van de MWM2 Survey-tool is het nu nog eenvoudiger om e-mails te maken en aan te passen. Het grote voordeel is dat uzelf professionele responsive e-mails in uw eigen huisstijl kan maken en aanpassen.

lees meer +

professioneler en responsive mailen met 'MWM2 Responsive Templates'

Danny de Graaf | 24-5-2017 | 16:09

MWM2 Survey heeft iets nieuws: ‘Responsive Templates’. MWM2’s Responsive Templates zijn e-mails die op zowel desktop, tablet als mobiel goed leesbaar zijn en goed worden getoond.

lees meer +

MWM2 Survey Innovaties

Danny de Graaf | 16-1-2017 | 15:20

MWM2 luistert graag naar zijn/haar klanten. Uw suggesties voor verbeterpunten voor de MWM2 Survey stellen ons in staat u nog beter van dienst te zijn en er voor te zorgen dat de survey gebruiksvriendelijk blijft voor zijn/haar gebruikers. Daarom hebben we een aantal nieuwe features toegevoegd aan de Survey, die we u graag tonen:

lees meer +

MWM2 Academy

Wouter Bos | 26-10-2016 | 17:58

De MWM2 Academy is het opleidings- en kennisinstituut van MWM2. Binnen MWM2 Academy worden alle medewerkers doorlopend opgeleid en getraind.

lees meer +

Onderzoek via de app favoriet bij klantenpanel

Nadia Schiernecker | 6-4-2016 | 15:46

We navigeren met onze smartphone, we bankieren ermee, versturen e-mails en lezen artikelen op het kleine scherm.

lees meer +

Kort, snel en doorlopend: de voordelen van de Mobile Research app op een rij

Peter Meijer | 10-3-2016 | 15:41

Klantonderzoek gebeurt dikwijls met lange vragenlijsten. Maar vaak is dat helemaal niet nodig.

lees meer +

De Persgroep en MWM2 voeren de Nationale Zorgenquête uit

Nadia Schiernecker | 1-3-2016 | 10:41

Voor het tweede jaar op rij heeft MWM2 in samenwerking met De Persgroep de Nationale Zorgenquête uitgevoerd.

lees meer +

Wat beweegt de afhaker?

Matthijs Wolters | 4-8-2015 | 13:59

Onderzoek naar het hoe en waarom van afhakende respondenten. Het is één van de grootste frustraties van marktonderzoekers: respondenten die afhaken tijdens het invullen van een vragenlijst.

lees meer +

Verhoog uw respons!

Daniel Nokes | 29-4-2015 | 16:08

U kunt uw respons tot wel 30% verhogen! Hoe? Door gebruik van een aantal slimme functionaliteiten van het MWM2 Research Platform.

lees meer +

Innovatie Event: Research Platform

Nadia Schiernecker | 5-3-2015 | 15:47

Het MWM2 Research Platform wordt continu doorontwikkeld en aangepast aan de wensen van morgen. Zo zijn er in het afgelopen jaar weer veel nieuwe functionaliteiten ontwikkeld en oude functionaliteiten verbeterd.

lees meer +

Event: Innovaties van het MWM2 Research platform

Nadia Schiernecker | 5-2-2015 | 16:53

Een event speciaal georganiseerd voor de gebruikers van het MWM2 Research Platform; dé MWM2 Licentiedag.

lees meer +

Woud van borden gaat Nederlander boven de pet

Yoram | 5-9-2014 | 08:40

Nederlanders hebben weinig kennis van verkeersregels en zitten daardoor vaak vertwijfeld achter het stuur. Onder weggebruikers heerst grote onduidelijkheid over de toegestane snelheid, verkeersborden en belijning.

lees meer +

Spitsstrook blijft voor verwarring zorgen

Yoram | 4-9-2014 | 09:00

De Spitsstrook blijft voor verwarring zorgen, blijkt uit onderzoek van marktonderzoeksbureau MWM2 in opdracht van BNR. Een kwart van de Nederlanders aarzelt om een spitsstrook te gebruiken, terwijl tien procent van de mensen ze ronduit als onveilig kwalificeert. 

lees meer +

Grootste CQI meting ooit!

Yoram | 26-8-2014 | 11:03

Afgelopen voorjaar vond weer een CQI meting voor ziekenhuizen plaats, uitgevoerd door MediQuest met MWM2 als haar partner. Maar liefst 42 ziekenhuizen uit heel Nederland hebben meegedaan

lees meer +

Een goede enquête duurt niet te lang

Yoram | 14-3-2014 | 12:01

Medewerkers nemen steeds vaker zelf enquêtes af om te achterhalen wat de klant en collega's willen en vinden van bijvoorbeeld de dienstverlening. Maar hoe stel je een vragenlijst op en wat zijn veel gemaakte fouten? Match (personeelsblad van ABN AMRO Hypotheek Groep) vraagt het deskundige Matthijs Wolters en Pascal Wortel van onderzoeksbureau MWM2.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.