Tips & tricks voor mobiel onderzoek

Wouter Bos | 1-9-2017 | 16:52

Zijn uw onderzoeken toegespitst op mobiel gebruik? MWM2 moedigt u aan om dit te doen! Dit doet niet alleen de respons van uw onderzoek ten goede, maar u beweegt ook mee met het huidige mobiele tijdperk. Daarom heeft MWM2 enkele nieuwe features toegevoegd aan MWM2 Survey. Daarover vertelt Wouter Bos, Manager Research Platform, u meer.

lees meer +

E-mailbeheer MWM2 Survey is vernieuwd

Danny de Graaf | 16-8-2017 | 14:04

In het vernieuwde e-mailbeheer van de MWM2 Survey-tool is het nu nog eenvoudiger om e-mails te maken en aan te passen. Het grote voordeel is dat uzelf professionele responsive e-mails in uw eigen huisstijl kan maken en aanpassen.

lees meer +

Onvertroebeld klantbeleving meten

Danny de Graaf | 29-5-2017 | 10:14

MWM2 blijft continu innoveren in nieuwe diensten en producten! Eén van die nieuw producten is de ‘MWM2 On-Site’: een apparaat op tablet-formaat waar organisaties op locatie mee kunnen meten.

lees meer +

professioneler en responsive mailen met 'MWM2 Responsive Templates'

Danny de Graaf | 24-5-2017 | 16:09

MWM2 Survey heeft iets nieuws: ‘Responsive Templates’. MWM2’s Responsive Templates zijn e-mails die op zowel desktop, tablet als mobiel goed leesbaar zijn en goed worden getoond.

lees meer +

Onderzoeksresultaten op uw mobiel

Danny de Graaf | 24-5-2017 | 15:59

Wilt u als gebruiker van de MWM2 Survey uw live onderzoeksresultaten altijd kunnen inzien, waar u ook bent?

lees meer +

De MWM2 Research App

Danny de Graaf | 14-2-2017 | 14:46

In een tijd waarin 86% van de Nederlanders een smartphone heeft en 75% van al het internetverkeer afkomstig is van mobiele apparaten, is het voor marktonderzoekers belangrijk om mee te gaan met de veranderingen.

lees meer +

MWM2 Survey Innovaties

Danny de Graaf | 16-1-2017 | 15:20

MWM2 luistert graag naar zijn/haar klanten. Uw suggesties voor verbeterpunten voor de MWM2 Survey stellen ons in staat u nog beter van dienst te zijn en er voor te zorgen dat de survey gebruiksvriendelijk blijft voor zijn/haar gebruikers. Daarom hebben we een aantal nieuwe features toegevoegd aan de Survey, die we u graag tonen:

lees meer +

MWM2 host customer journey dag

Najoua Archane | 8-12-2016 | 16:32

Op 24 november organiseerde MWM2 in samenwerking met MOA, de brancheorganisatie voor markonderzoek en het Nederlandse Instituut voor Marketing (NIMA) een kennismiddag in het nieuwe customer journey lab van MWM2. Aan de hand van drie presentaties liet MWM2 deelnemers ervaren hoe je de klantreis in kaart brengt.

lees meer +

MWM2 Academy

Wouter Bos | 26-10-2016 | 17:58

De MWM2 Academy is het opleidings- en kennisinstituut van MWM2. Binnen MWM2 Academy worden alle medewerkers doorlopend opgeleid en getraind.

lees meer +

Scoringsmodule

De MWM2 Scoringsmodule

Wouter Bos | 25-10-2016 | 18:51

Wist u dat het mogelijk is om scores en adviezen toe te kennen aan verschillende antwoorden in MWM2 Survey? Het werkt als volgt:

lees meer +

Research Platform Event 2 juni

Nadia Schiernecker | 3-5-2016 | 11:28

MWM2 gelooft in de kracht van luisteren naar klanten. MWM2 ontwikkelt slimme en intuïtieve oplossingen die organisaties in staat stellen om zo optimaal mogelijk te luisteren.

lees meer +

MWM2 legt nieuwe regels databescherming uit

Nadia Schiernecker | 28-4-2016 | 11:47

Sinds begin dit jaar zijn de Europese regels over databescherming aangescherpt. Per 1 januari 2016 geldt er een meldplicht datalekken.

lees meer +

Direct feedback, meten op het gebruiksmoment

Nadia Schiernecker | 26-4-2016 | 14:38

Of het nou gaat om mails, appjes, reclamebanners op een site of pushberichten op een telefoon, klanten worden vandaag de dag overstroomd door prikkels. Al die meldingen schreeuwen om aandacht.

lees meer +

Waarom een klantenpanel dé vervanging is voor klanttevredenheidsonderzoek

Melvin van Luit | 12-4-2016 | 10:00

Waarom reageren er zo weinig klanten op uw onderzoek? U luistert naar uw klanten, maar uw klanten praten niet terug. Mogelijk voelen zij zich ‘gespamd’.

lees meer +

Onderzoek via de app favoriet bij klantenpanel

Nadia Schiernecker | 6-4-2016 | 15:46

We navigeren met onze smartphone, we bankieren ermee, versturen e-mails en lezen artikelen op het kleine scherm.

lees meer +

Vakbond De Unie en MWM2 lanceren onderzoeksplatform voor Cao-onderhandelingen

Daan van Exel | 17-3-2016 | 09:18

Branchebreed onderzoek naar arbeidsvoorwaarden wordt straks de basis voor de Cao-onderhandelingen die vakbond De Unie voert.

lees meer +

Verhoog je respons!

Nadia Schiernecker | 21-7-2015 | 10:31

MWM2 geeft tips voor responsverhoging. Uit onderzoek blijkt dat visualiseren, personaliseren, variëren en terugkoppelen van de resultaten de respons verhoogt.

lees meer +

Event: Innovaties van het MWM2 Research platform

Nadia Schiernecker | 5-2-2015 | 16:53

Een event speciaal georganiseerd voor de gebruikers van het MWM2 Research Platform; dé MWM2 Licentiedag.

lees meer +

Wilt u meer uit uw (klanten)panel halen?

Yoram | 17-7-2014 | 09:39

Wilt u meer uit uw (klanten)panel halen? MWM2 biedt u binnenkort tweemaal de gelegenheid om kosteloos deel te nemen aan een workshop. Tijdens deze workshop wordt meer de diepte opgezocht van de (technische) mogelijkheden en het uitvoeren van panelonderzoeken.

lees meer +

MWM2 Innovatie Event een groot succes

Yoram | 4-6-2014 | 13:43

Op donderdag 22 mei organiseerde MWM2 het Event: "Innovatie in Marktonderzoek". Ondanks het mooie weer buiten was de opkomst erg goed en was de sfeer binnen geweldig. 

lees meer +

Klantbeleving van touchpoint meting naar Loyaliteit

Yoram | 4-6-2014 | 11:14

Uw klanten hebben op verschillende momenten contact met uw organisatie. Hoe waarderen zij deze contactmomenten en hoe krijgt u eenvoudig inzicht in de belangrijkste verbeterpunten?

lees meer +

Kennis delen! Freelancer Event 26 juni

Yoram | 30-5-2014 | 09:40

Nieuwe ontwikkelingen in onderzoeksland: online pop-up communities, techniek, infographics, big data, hoe ga jij daarmee om als freelancer?

lees meer +

MWM2 is Microsoft Silver Partner!

Yoram | 28-8-2013 | 13:26

Als bedrijf ontwikkelt MWM2 zich steeds meer: we verkennen nieuwe markten en ontwikkelen nieuwe research technologieën voor onze klanten. Onze expertise is daarmee de laatste jaren enorm gegroeid, en dit wordt benadrukt door het feit dat we sinds kort de Microsoft Silver Partnership hebben behaald!

lees meer +

MWM2 Research Community Workshop

Joyce | 7-3-2013 | 16:45

Afgelopen dinsdag 26 februari vond onze tweede MWM2 Research Community Workshop plaats. In samenwerking met de deelnemers uit eerdere sessies hadden we het programma nog relevanter gemaakt!

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.