NIEUW: Visual Insights, Customer Led Onderzoek

Danny de Graaf | 12-4-2017 | 11:32

Visual Insights is dé oplossing om eenvoudig & snel klantfeedback te verzamelen op een respondentvriendelijke manier. Bij Visual Insights bepaalt de klant zelf de onderwerpen waar hij iets over wil zeggen en is de vragenlijst kort, visueel en intuïtief.

lees meer +

Vernieuwende onderzoeksvormen hebben de toekomst

Danny de Graaf | 28-3-2017 | 10:51

Vernieuwende vormen van onderzoek hebben de toekomst, zo blijkt uit de jaarlijkse Panelevaluatie van MWM2.

lees meer +

MWM2 wint aanbesteding Kamer van Koophandel

Danny de Graaf | 27-3-2017 | 09:52

MWM2 heeft de Ondernemerspanel-aanbesteding van de Kamer van Koophandel gewonnen. MWM2 zal de komende jaren voor de KvK een Ondernemerspanel gaan opzetten en beheren.

lees meer +

Concept Scrum: snel naar een succesvol concept

Danny de Graaf | 22-3-2017 | 15:17

Tijdgebrek is geen argument meer om niet naar uw klant te luisteren bij het ontwikkelen van uw product of dienst, want MWM2 heeft ‘Concept Scrum’ ontwikkeld:de manier om binnen een week uw concept in ontwikkeling voor te kunnen leggen aan uw (potentiële) klant.

lees meer +

MWM2 Innovatie Event een groot succes

Yoram | 4-6-2014 | 13:43

Op donderdag 22 mei organiseerde MWM2 het Event: "Innovatie in Marktonderzoek". Ondanks het mooie weer buiten was de opkomst erg goed en was de sfeer binnen geweldig. 

lees meer +

Event: Innovatie in Marktonderzoek

Yoram | 10-4-2014 | 15:43

Specifiek voor de niet-commerciële (not-for-profit) organisaties: Wat weet u van uw doelgroep? Om hen beter te leren kennen, doet u onderzoek.

lees meer +

Jonge vrouwen zijn voorlopers van mobiel gebruik bij marktonderzoek!

Irene | 28-9-2013 | 13:54

De Iphone, Samsung, HTC en andere mobiele telefoons zijn handig voor het invullen van een leuk marktonderzoek. Als bekend is welke groep het gemak van de mobiele telefoon omarmt, kan er vanuit de organisatie beter worden ingespeeld op deze groep door deze methode aan te reiken.

lees meer +

Krachtiger communiceren met infographics

Yoram | 3-7-2013 | 11:23

Lezers worden steeds luier, maar beelden spreken ook steeds meer. En, er is geen manager meer die een compleet rapport doorneemt. We worden overspoeld met informatie en we zijn verwend door internet. Dat dwingt marketeers en marktonderzoekers om steeds krachtiger te communiceren. 

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.