MWM2 Academy

Wouter Bos | 26-10-2016 | 17:58

De MWM2 Academy is het opleidings- en kennisinstituut van MWM2. Binnen MWM2 Academy worden alle medewerkers doorlopend opgeleid en getraind.

lees meer +

Deelnemen vanuit de luie stoel

Nadia Schiernecker | 1-6-2016 | 09:33

De succesfactoren van online kwalitatief (markt)onderzoek zijn ook voor het wetenschappelijk onderzoek relevant.

lees meer +

Waarom een klantenpanel dé vervanging is voor klanttevredenheidsonderzoek

Melvin van Luit | 12-4-2016 | 10:00

Waarom reageren er zo weinig klanten op uw onderzoek? U luistert naar uw klanten, maar uw klanten praten niet terug. Mogelijk voelen zij zich ‘gespamd’.

lees meer +

MWM2 stormt top 10 binnen MOA Jaaroverzicht onderzoeksbureaus

Nadia Schiernecker | 29-12-2015 | 09:50

MWM2 is het enige nieuwe onderzoekbureau in de top 10 van het MOA Jaaroverzicht Onderzoekbureaus 2015. 

lees meer +

DE KUNST VAN COMMUNITY MANAGEMENT

Paul van Rhebergen | 3-6-2015 | 16:20

“Waarom zou je de online dialoog aangaan met je stakeholders?”, “Wat is een Research Community?” “Wat doet een Community Manager?”, “Wat vraag je en aan wie?”.

lees meer +

Wilt u meer uit uw (klanten)panel halen?

Yoram | 17-7-2014 | 09:39

Wilt u meer uit uw (klanten)panel halen? MWM2 biedt u binnenkort tweemaal de gelegenheid om kosteloos deel te nemen aan een workshop. Tijdens deze workshop wordt meer de diepte opgezocht van de (technische) mogelijkheden en het uitvoeren van panelonderzoeken.

lees meer +

Optimaliseer uw respons!

Peter | 12-5-2014 | 16:12

Kenmerkend voor een Research Panel is de hogere respons in vergelijking met een ad hoc onderzoek. Logisch ook.

lees meer +

Consumenten hebben voorkeur voor online contact met bedrijf

Yoram | 27-3-2014 | 13:38

Iets meer dan de helft van de consumenten heeft bij voorkeur online contact met bedrijven. Ruim een derde heeft het liefst telefonisch contact.

lees meer +

Jonge vrouwen zijn voorlopers van mobiel gebruik bij marktonderzoek!

Irene | 28-9-2013 | 13:54

De Iphone, Samsung, HTC en andere mobiele telefoons zijn handig voor het invullen van een leuk marktonderzoek. Als bekend is welke groep het gemak van de mobiele telefoon omarmt, kan er vanuit de organisatie beter worden ingespeeld op deze groep door deze methode aan te reiken.

lees meer +

Nederlandse bedrijfsleven vindt communities belangrijk

Govert | 5-6-2013 | 09:33

Ook dit jaar werkte MWM2 mee aan een groot social media onderzoek dat de organistie Pondres hield onder het Nederlandse bedrijfsleven.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.