Vernieuwende onderzoeksvormen hebben de toekomst

Danny de Graaf | 28-3-2017 | 10:51

Vernieuwende vormen van onderzoek hebben de toekomst, zo blijkt uit de jaarlijkse Panelevaluatie van MWM2.

lees meer +

MWM2 wint aanbesteding Kamer van Koophandel

Danny de Graaf | 27-3-2017 | 09:52

MWM2 heeft de Ondernemerspanel-aanbesteding van de Kamer van Koophandel gewonnen. MWM2 zal de komende jaren voor de KvK een Ondernemerspanel gaan opzetten en beheren.

lees meer +

MWM2 wint aanbesteding UWV Panel!

Najoua Archane | 3-11-2016 | 17:46

UWV wil graag structureel in contact komen te staan met zijn klanten. Daarom had het werkbedrijf een aanbesteding uitgezet onder diverse marktonderzoeksbureaus voor de opzet van een klantpanel.

lees meer +

Waarom een klantenpanel dé vervanging is voor klanttevredenheidsonderzoek

Melvin van Luit | 12-4-2016 | 10:00

Waarom reageren er zo weinig klanten op uw onderzoek? U luistert naar uw klanten, maar uw klanten praten niet terug. Mogelijk voelen zij zich ‘gespamd’.

lees meer +

Hoe luisteren het imago van woningcorporaties verbetert

Tjerk Eilander | 5-2-2016 | 09:27

Woningcorporaties kampen met een imagoprobleem. Meestal onterecht.

lees meer +

Hoe een organisatie de klant echt centraal stelt met een klantenpanel

Melvin van Luit | 23-11-2015 | 14:51

Een klantenpanel is dé manier om klanten aan een organisatie te verbinden. Om goed te kunnen luisteren naar de panelleden, zijn de volgende factoren onmisbaar.

lees meer +

De evolutie van het klantenpanel*: van survey naar connected

Melvin van Luit | 19-11-2015 | 11:02

Voor meer dan 500 grote organisaties in Nederland is een online klantpanel of een research community de centrale Raad van Advies. 

lees meer +

Event: Research Panel - 24 september 2015

Nadia Schiernecker | 24-8-2015 | 11:38

Veel organisaties met een panel kampen met dezelfde vragen. Hoe krijg ik intern optimaal draagvlak? Hoe houd ik panelleden betrokken?

lees meer +

Koninklijke Bibliotheek kiest voor MWM2

Nadia Schiernecker | 16-7-2015 | 14:16

Per heden is MWM2 onderzoekspartner van de Koninklijke Bibliotheek voor het Koninklijke Bibliotheek klantpanel.

lees meer +

Het NS panel in beheer van MWM2

Nadia Schiernecker | 15-7-2015 | 15:18

NS kiest voor MWM2. MWM2 gaat vanaf heden hét NS panel beheren; een van de grootste klantpanels van Nederland.

lees meer +

ANBO: Senioren onbekend met kosten medicijnen

Nadia Schiernecker | 10-7-2015 | 13:54

“Senioren tasten vaak in het duister als het gaat om de vergoedingen voor en kosten van medicijnen”, zegt directeur-bestuurder Liane den Haan van ANBO

lees meer +

Klantpanel versterkt loyaliteit

Nadia Schiernecker | 6-3-2015 | 10:52

Luisteren naar klanten is heel actueel. Een klantpanel is dé manier om de klant te laten zien dat zij centraal staan in de organisatie. Een eigen klantpanel versterkt de loyaliteit.

lees meer +

Wilt u meer uit uw (klanten)panel halen?

Yoram | 17-7-2014 | 09:39

Wilt u meer uit uw (klanten)panel halen? MWM2 biedt u binnenkort tweemaal de gelegenheid om kosteloos deel te nemen aan een workshop. Tijdens deze workshop wordt meer de diepte opgezocht van de (technische) mogelijkheden en het uitvoeren van panelonderzoeken.

lees meer +

De Telegraaf direct in dialoog met haar lezers

Irene van Ooijen | 22-4-2014 | 16:30

"Wel of niet overgaan op tabloid formaat?": deze vraag zoemde door de wandelgangen van het hoofdkantoor van De Telegraaf.

lees meer +

Mobile is no longer the future, it is the present

Yoram | 4-11-2013 | 10:42

Eind 2012 voerde MWM2 haar jaarlijks terugkerende panelevaluatieonderzoek uit onder 26 klantenpanels. Ruim 40.000 panelleden deden mee. Ongeveer 9% vulde de (voor mobiel geschikt gemaakte) vragenlijst op een smartphone in.

lees meer +

Panelleden aan het woord

Peter | 15-3-2013 | 15:39

"The future is Mobile". Zo luidt één van de conclusies uit de MWM2 Panelevaluatie 2013. Maarliefst 41.846 panelleden van 26 verschillende Research Panels deden aan dit onderzoek mee.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.