MWM2 wint Europese aanbesteding research communities DPC

Najoua Archane | 8-11-2016 | 17:31

Onderzoeksbureau MWM2 is de gelukkige winnaar van de Europese aanbesteding voor research communities van de Rijksoverheid. MWM2 wordt hiermee de vaste research community-partner voor de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van het ministerie van Algemene Zaken.

lees meer +

Hoe haal je meer uit een Pop up Community? Met deze workshop.

Nadia Schiernecker | 17-8-2016 | 11:26

Wat als je een groepsgesprek wil organiseren voor verkennend onderzoek naar een nieuwe dienst, trend of product, maar niet iedereen zit op dezelfde plek? Dan biedt een online Pop Up Community uitkomst.

lees meer +

Diabetes Fonds verbetert dienstverlening met online platform

Nadia Schiernecker | 25-4-2016 | 14:24

Elke dag bloedsuiker meten, insuline spuiten of een pompje dragen. Geen hap eten zonder te berekenen hoeveel insuline ervoor nodig is. Diabetespatiënten hebben vaak intensieve zorg nodig.

lees meer +

Vakbond De Unie en MWM2 lanceren onderzoeksplatform voor Cao-onderhandelingen

Daan van Exel | 17-3-2016 | 09:18

Branchebreed onderzoek naar arbeidsvoorwaarden wordt straks de basis voor de Cao-onderhandelingen die vakbond De Unie voert.

lees meer +

Mee op ‘website- ontwikkelingsreis’ samen met klanten van Freo!

Irene van Ooijen | 22-7-2015 | 11:12

‘De persoonlijke website van onze klanten moet klantvriendelijker worden en de functionaliteiten willen we fors uitbreiden.

lees meer +

Welke beren zijn er nog op de weg?

Irene van Ooijen | 14-4-2015 | 15:59

GVB en Syntus gaan een nieuw betaalproduct introduceren voor reizigers.

lees meer +

Kadaster zet Pop-up community in: waardevolle output

Irene van Ooijen | 30-3-2015 | 13:39

Wat verwachten klanten van Kadaster en wat zijn de wensen voor de toekomst?

lees meer +

MWM2 breidt kwalitatief onderzoek verder uit

Nadia Schiernecker | 2-12-2014 | 09:40

Annemijn van Ginneken is in dienst gekomen bij MWM2 als Manager Kwalitatief Face-to-face onderzoek.

lees meer +

Rabobank Westland in gesprek met haar klant

Irene van Ooijen | 7-11-2014 | 10:51

Samen bereik je meer dan alleen. Met die gedachte steunt Rabobank Westland maatschappelijke, innovatieve en duurzame initiatieven in haar regio. Met deze ‘coöperatieve’ grondslag onderscheidt zij zich van andere banken.

lees meer +

3 tips voor en succesvol Research Community

Nadia Schiernecker | 22-10-2014 | 15:11

De Community Manager speelt een belangrijke rol in het succes van een Research Community.

lees meer +

NOG MEER MOGELIJKHEDEN MET EEN RESEARCH COMMUNITY

Irene van Ooijen | 22-10-2014 | 15:06

Vanaf nu is het voor communityleden van een Research Community mogelijk om in een beveiligde omgeving Excel, Powerpoint, Word en PDF bestanden uit te wisselen.

lees meer +

Wat vinden communityleden van deelname aan een Research Community?

Irene van Ooijen | 22-10-2014 | 13:18

Wat vinden communityleden van deelname aan een Research Community? Wat willen ze graag bespreken? Uit onze evaluatie na afloop van diverse Research Communities van afgelopen jaar, blijkt dat:

lees meer +

In co-creatie een nieuw betaalproduct ontwikkelen

Irene van Ooijen | 26-8-2014 | 14:43

Wordt het reizen met het openbaar vervoer prettiger als reizigers pas na het reizen al hun ritten betalen, in plaats van bij elk uitcheckmoment tijdens het reizen?

lees meer +

De Telegraaf direct in dialoog met haar lezers

Irene van Ooijen | 22-4-2014 | 16:30

"Wel of niet overgaan op tabloid formaat?": deze vraag zoemde door de wandelgangen van het hoofdkantoor van De Telegraaf.

lees meer +

V&D proeft online de decembersfeer bij haar klanten

Irene van Ooijen | 26-3-2014 | 11:40

Hoe kan V&D een verrassende decemberbeleving creëren op de winkelvloer en in haar communicatie?

lees meer +

In één middag een roadmap voor je eigen pop-up community

Irene | 4-3-2014 | 14:06

"Wat motiveert mensen om actief deel te nemen aan een community?", Wat is de meerwaarde van een Research Community boven een openbare Community?" en "Past mijn onderzoeksvraag binnen een kwalitatief onderzoek?". Met deze vragen liepen de deelnemers van onze Pop-up Community workshop ons pand binnen.

lees meer +

Community management: zo vermijd je de bekendste valkuilen

Joyce | 1-10-2013 | 12:03

Je eindgebruiker als innovatiepartner: het blijft een uitdaging. Vaak is een online research- of cocreatiecommunity een eerste stap naar langdurige(re) dialoog.

lees meer +

Research Community Workshop: voor elke sector interessant!

Irene | 9-9-2013 | 16:36

Afgelopen dinsdag 3 september vond onze derde Research Community Workshop plaats. Er is een groeiende vraag naar online kwalitatief onderzoek en dit hoorden we zeker terug bij de deelnemers.

lees meer +

Co-creatie met concertbezoekers

Joyce | 20-8-2013 | 10:10

Het Concertgebouw vindt het belangrijk om bezoekers goede en aantrekkelijke informatie te bieden over de concerten die ze gaan bezoeken. Ze wilde daarom graag weten in hoeverre er behoefte is voor (extra) concertinformatie en op welke manier zij het beste invulling kan geven aan deze behoeften.

lees meer +

MWM2 Workshop: aan de slag met co-creatie

Joyce | 10-5-2013 | 08:53

Dinsdag 23 maart vond onze tweede Co-creatie Community workshop plaats. Ook deze keer weer met een diverse groep aan deelnemers, wat garant staat voor een leerzame middag met scherpe vragen en interessante ontdekkingen.

lees meer +

MWM2 Research Community Workshop

Joyce | 7-3-2013 | 16:45

Afgelopen dinsdag 26 februari vond onze tweede MWM2 Research Community Workshop plaats. In samenwerking met de deelnemers uit eerdere sessies hadden we het programma nog relevanter gemaakt!

lees meer +

Vijf grote misverstanden over co-creatie

Joyce | 7-3-2013 | 16:37

Onderstaand artikel schreef Joyce van Dijk van MWM2 voor Frankwatching: steeds meer organisaties houden zich bezig met de vraag: hoe kunnen we eindgebruikers op een goede manier betrekken bij onze beslissingen, zodat we succesvoller en beter kunnen innoveren?

lees meer +

MWM2 Research Community Event groot succes!

Joyce | 31-12-2012 | 12:04

Hoe wordt een event geco-creëerd? Eenvoudig: klanten worden gevraagd om hun ervaringen te delen en samen wordt een praktijkgericht programma opgesteld, waar client cases de hoofdrol spelen.

lees meer +

Workshop Research Communities

Hemmo | 21-12-2012 | 12:11

Vorige week dinsdag vond onze eerste Research Community Workshop plaats! Mijn collega Liselot en ik zijn als Dialoog Managers bij onderzoeksbureau MWM2 volop bezig organisaties bewust te maken welke mogelijkheden 'Research Communities' hen bieden.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.