MWM2-onderzoek aan basis nieuwe Zeeman commercial

Danny de Graaf | 7-2-2017 | 11:27

De nieuwe, door reclamebureau Persuade gemaakte, Zeeman-commercial over mannenondergoed trekt veel aandacht. Aan de basis van deze opvallende commercial staat een onderzoek van MWM2 onder 305 samenwonende vrouwen.

lees meer +

Albert Heijn wint Social Reputatie Index 2016

Aniek Schmal | 11-10-2016 | 17:55

Albert Heijn blijkt  de beste reputatie te hebben online. De Zaanse grootgrutter kwam als winnaar van MWM2’s Social Reputatie Index 2016 uit de bus.

lees meer +

Social Insights leren organisaties om te gaan met reisangst

Aniek Schmal | 24-6-2016 | 09:48

Nederlanders waren afgelopen jaar bang om met vakantie te gaan.

lees meer +

Vier dingen die social insights voorspellen over vakantietrends

Aniek Schmal | 22-6-2016 | 14:54

Wanneer denken consumenten na over hun vakantie? Vakantiekriebels verlopen periodiek, laat onderzoek naar social data zien.

lees meer +

Enthousiast over reizen met je smartphone in het openbaar vervoer

Nadia Schiernecker | 21-6-2016 | 09:35

De meeste reizigers is het wel een keer overkomen: je fietst naar het station en pas bij de poortjes besef je dat je OV-chipkaart nog in de verkeerde jas zit.

lees meer +

Winnaar EMTÉ neemt MWM2 Luisteraward in ontvangst

Nadia Schiernecker | 4-12-2015 | 10:18

Commercieel directeur Johan van Heerebeek van Emté heeft de MWM2 Luisteraward in ontvangst genomen. Emté kreeg de award omdat het is verkozen tot best luisterende supermarkt van Nederland.

lees meer +

Emté is best luisterende supermarkt van Nederland

Nadia Schiernecker | 23-11-2015 | 10:03

De Brabantse supermarktketen EMTÉ luistert het best naar haar klanten. Deen en Albert Heijn volgen daarna als de supermarkten die het best luisteren naar de mening van hun klanten.

lees meer +

Coop vertelt over succesvolle samenwerking met MWM2

Nadia Schiernecker | 1-10-2015 | 16:24

Hoe luister je als supermarkt naar je belangrijkste stakeholder, de klant? Coop gebruikt daarvoor het Luisterpanel.

lees meer +

Het NS panel in beheer van MWM2

Nadia Schiernecker | 15-7-2015 | 15:18

NS kiest voor MWM2. MWM2 gaat vanaf heden hét NS panel beheren; een van de grootste klantpanels van Nederland.

lees meer +

Welke beren zijn er nog op de weg?

Irene van Ooijen | 14-4-2015 | 15:59

GVB en Syntus gaan een nieuw betaalproduct introduceren voor reizigers.

lees meer +

Expertsessie Coop & MWM2 groot succes!

Nadia Schiernecker | 6-2-2015 | 16:39

Tijdens het MIE (4 februari) organiseerde MWM2 samen met Coop een expertsessie voor invites only. Met een meer dan volle zaal, geïnteresseerd publiek en vele positieve reacties kunnen we stellen dat het een groot succes was.

lees meer +

MWM2 heeft de MOAwards gewonnen!

Yoram | 12-6-2014 | 10:04

MWM2 is hier ongelofelijk trots op. Dat eerst opdrachtgevers ons hebben genomineerd en vervolgens een vakjury ons uiteindelijk heeft gekozen als winnaar zien wij als een fantastisch compliment. Een enorme pluim voor het mooie en kwalitatief hoogwaardige werk dat onze medewerkers dagelijks uitvoeren.

lees meer +

V&D proeft online de decembersfeer bij haar klanten

Irene van Ooijen | 26-3-2014 | 11:40

Hoe kan V&D een verrassende decemberbeleving creëren op de winkelvloer en in haar communicatie?

lees meer +

MWM2 genomineerd voor de FD Gazellen Award 2013!

Govert | 22-10-2013 | 10:23

Voor de tiende keer op rij reikt Het Financiële Dagblad in 2013 de FD Gazellen Awards uit aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. MWM2 is één van de gelukkige genomineerden.

lees meer +

Hema best luisterende winkel van Nederland

Yoram | 7-10-2013 | 11:54

Amsterdam, 07 oktober 2013 – Hema luistert het best naar de mening van haar klanten. Ruim 70 procent van de consumenten vindt dat het Nederlandse warenhuis goed luistert naar hun mening en wensen.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.