ABN AMRO onderzoekt wensen en behoeften van klanten over reizen in OV met de bankpas

Nadia Schiernecker | 3-5-2016 | 09:23

Het is een hot topic: reizen en betalen met bankpas of mobiel in het openbaar vervoer. Vervoersbedrijven en banken bekijken samen hoe en of ze hier op in kunnen spelen.

lees meer +

Luisteren naar de klant, om de klant nog meer te ontzorgen

Nadia Schiernecker | 18-1-2016 | 10:57

In deze blog gaat Anneke Janssen in op de dienstverlening die ABN AMRO, samen met Scheidingsexpert, drie jaar geleden startte om klanten te ontzorgen.

lees meer +

Mee op ‘website- ontwikkelingsreis’ samen met klanten van Freo!

Irene van Ooijen | 22-7-2015 | 11:12

‘De persoonlijke website van onze klanten moet klantvriendelijker worden en de functionaliteiten willen we fors uitbreiden.

lees meer +

Rabobank Westland in gesprek met haar klant

Irene van Ooijen | 7-11-2014 | 10:51

Samen bereik je meer dan alleen. Met die gedachte steunt Rabobank Westland maatschappelijke, innovatieve en duurzame initiatieven in haar regio. Met deze ‘coöperatieve’ grondslag onderscheidt zij zich van andere banken.

lees meer +

Rabobank luistert het best naar haar klanten

Nadia Schiernecker | 29-10-2014 | 15:46

Vooral voor SNS Bank nog veel te verbeteren. Rabobank luistert van de zes grote Nederlandse banken het best naar haar klanten.

lees meer +

MWM2 heeft de MOAwards gewonnen!

Yoram | 12-6-2014 | 10:04

MWM2 is hier ongelofelijk trots op. Dat eerst opdrachtgevers ons hebben genomineerd en vervolgens een vakjury ons uiteindelijk heeft gekozen als winnaar zien wij als een fantastisch compliment. Een enorme pluim voor het mooie en kwalitatief hoogwaardige werk dat onze medewerkers dagelijks uitvoeren.

lees meer +

Een goede enquête duurt niet te lang

Yoram | 14-3-2014 | 12:01

Medewerkers nemen steeds vaker zelf enquêtes af om te achterhalen wat de klant en collega's willen en vinden van bijvoorbeeld de dienstverlening. Maar hoe stel je een vragenlijst op en wat zijn veel gemaakte fouten? Match (personeelsblad van ABN AMRO Hypotheek Groep) vraagt het deskundige Matthijs Wolters en Pascal Wortel van onderzoeksbureau MWM2.

lees meer +

Nederlandse bedrijfsleven vindt communities belangrijk

Govert | 5-6-2013 | 09:33

Ook dit jaar werkte MWM2 mee aan een groot social media onderzoek dat de organistie Pondres hield onder het Nederlandse bedrijfsleven.

lees meer +

Slippende automobilist doet maar wat

Yoram | 18-2-2013 | 10:25
Gladde wegen resulteren vooral in glij- en slippartijen. De kans op schade is 60% groter bij winters weer. Allsecur autoverzekeringen ziet vooral kleinere blikschade.

lees meer +

Inspiratiebijeenkomst Achmea

Govert | 28-1-2013 | 15:07

Op 22 januari organiseerde MWM2 speciaal voor Achmea een bijeenkomst waarin kennis delen centraal stond. MWM2 gelooft in de continue dialoog met stakeholders en zoekt deze dialoog zelf ook op.

lees meer +

Publiciteitsonderzoek Achmea haalt voorpagina Telegraaf

Hemmo | 1-12-2011 | 10:39

MWM2 heeft in opdracht van Centraal Beheer Achmea een onderzoek uitgevoerd onder een groot aantal online panelleden. Centraal Beheer Achmea heeft aan de hand van de resultaten van dit onderzoek een persbericht uitgestuurd.

lees meer +

Centraal Beheer Achmea op homepage nu.nl

Hemmo | 18-8-2008 | 10:53

MWM2 heeft in opdracht van Centraal Beheer Achmea een onderzoek uitgevoerd onder een groot aantal online panelleden. Centraal Beheer Achmea heeft aan de hand van de resultaten van dit onderzoek een persbericht uitgestuurd.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.