Case: Uitgeverij Zwijsen toetst effect digitale nieuwsbrief

Nadia Schiernecker | 3-7-2017 | 14:29

Opdrachtgever:
Uitgeverij Zwijsen

Behoefte
Uitgeverij Zwijsen maakt al bijna 170 jaar methoden en leermiddelen Voor het basisonderwijs. Zwijsen vroeg MWM2 hun nieuwe mailing te testen met de communicatietoets. Hadden leerkrachten wel behoefte hadden aan dit type informatie van een uitgever?

lees meer +

Wat is de waarde van een interview?

Nadia Schiernecker | 22-8-2016 | 10:35

Kijk jij ook elke zondagavond naar Zomergasten? Het televisieprogramma wint elk jaar aan populariteit.

lees meer +

De doe-het-zelf-online trend bij het boeken van vakanties

Nadia Schiernecker | 9-5-2016 | 16:32

De vroege lente leek te zijn omgeslagen in een late winter eind april. De middag voor Koningsnacht lag er sneeuw in Gelderland, dus zijn mensen weer massaal achter de computer gekropen op zoek naar een vakantie.

lees meer +

De Persgroep en MWM2 voeren de Nationale Zorgenquête uit

Nadia Schiernecker | 1-3-2016 | 10:41

Voor het tweede jaar op rij heeft MWM2 in samenwerking met De Persgroep de Nationale Zorgenquête uitgevoerd.

lees meer +

MWM2 onderzoekt huidig kijkgedrag van TV-kijker voor SPOT

MWM2 onderzoekt huidig kijkgedrag van TV-kijker voor SPOT

Nadia Schiernecker | 28-1-2016 | 11:27

Om een goed beeld te vormen van de wijze waarop mensen TV-kijken en welke rol het tweede scherm hierbij speelt, deed MWM2 onderzoek voor Stichting ter Promotie en Optimalisatie van Televisiereclame (SPOT).

lees meer +

Volkswagen luistert het best naar haar klanten

Yoram | 4-9-2014 | 09:38

Automerken dienen proactief te vragen hoe tevreden de klant is. Volkswagen luistert het best naar haar klanten. Volgens 41% van de Nederlanders luistert Volkswagen het best naar de mening van haar klanten. Gevolgd door Volvo en Toyota van in totaal 15 voorgelegde automerken.

lees meer +

In co-creatie een nieuw betaalproduct ontwikkelen

Irene van Ooijen | 26-8-2014 | 14:43

Wordt het reizen met het openbaar vervoer prettiger als reizigers pas na het reizen al hun ritten betalen, in plaats van bij elk uitcheckmoment tijdens het reizen?

lees meer +

De Efteling best luisterende attractiepark van Nederland

Yoram | 26-8-2014 | 10:21

De Efteling luistert het best naar de mening van haar bezoekers. Ruim 40 procent van de bezoekers vindt dat het attractiepark goed luistert naar hun mening en wensen.

lees meer +

MWM2 heeft de MOAwards gewonnen!

Yoram | 12-6-2014 | 10:04

MWM2 is hier ongelofelijk trots op. Dat eerst opdrachtgevers ons hebben genomineerd en vervolgens een vakjury ons uiteindelijk heeft gekozen als winnaar zien wij als een fantastisch compliment. Een enorme pluim voor het mooie en kwalitatief hoogwaardige werk dat onze medewerkers dagelijks uitvoeren.

lees meer +

De Telegraaf direct in dialoog met haar lezers

Irene van Ooijen | 22-4-2014 | 16:30

"Wel of niet overgaan op tabloid formaat?": deze vraag zoemde door de wandelgangen van het hoofdkantoor van De Telegraaf.

lees meer +

Slippende automobilist doet maar wat

Yoram | 18-2-2013 | 10:25
Gladde wegen resulteren vooral in glij- en slippartijen. De kans op schade is 60% groter bij winters weer. Allsecur autoverzekeringen ziet vooral kleinere blikschade.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.