Onderzoeksresultaten op uw mobiel

Danny de Graaf | 24-5-2017 | 15:59

Wilt u als gebruiker van de MWM2 Survey uw live onderzoeksresultaten altijd kunnen inzien, waar u ook bent?

lees meer +

De MWM2 Research App

Danny de Graaf | 14-2-2017 | 14:46

In een tijd waarin 86% van de Nederlanders een smartphone heeft en 75% van al het internetverkeer afkomstig is van mobiele apparaten, is het voor marktonderzoekers belangrijk om mee te gaan met de veranderingen.

lees meer +

"Luisteren is de olie van een organisatie"

Danny de Graaf | 23-1-2017 | 11:35

Onlangs presenteerde het MOA haar jaarlijkse Top 50 van Marktonderzoekbureaus. MWM2 steeg in dit overzicht van plek 10 naar plek 9. In dit interview vertelt Directeur Govert van den Bos wat dit voor klanten van MWM2 betekent en gaat hij in op het belang van organisaties om goed naar hun klanten te luisteren. 

lees meer +

Onderzoek via de app favoriet bij klantenpanel

Nadia Schiernecker | 6-4-2016 | 15:46

We navigeren met onze smartphone, we bankieren ermee, versturen e-mails en lezen artikelen op het kleine scherm.

lees meer +

Mobile Research app laat zien hoe Nederland live tv kijkt

Annemijn van Ginneken | 14-3-2016 | 10:34

De manier waarop we televisiekijken is de laatste jaren ingrijpend veranderd.

lees meer +

Kort, snel en doorlopend: de voordelen van de Mobile Research app op een rij

Peter Meijer | 10-3-2016 | 15:41

Klantonderzoek gebeurt dikwijls met lange vragenlijsten. Maar vaak is dat helemaal niet nodig.

lees meer +

MWM2 presenteert mobile eyetracking op MIE 2016

Nadia Schiernecker | 4-2-2016 | 18:00

MWM2 kijkt terug op een succesvol MIE 2016. De stand met mobile eyetracking demo’s en de verschillende cases die het onderzoeksbureau presenteerde met klanten als UWV, ABN Amro, Coop & ID&T zijn goed bezocht.

lees meer +

Iedereen is mobiel, nu de onderzoeker nog

Nadia Schiernecker | 14-1-2016 | 09:57

Het merendeel van de bevolking regelt alles mobiel, maar de onderzoekswereld is nog niet zo ver.

lees meer +

Verhoog je respons!

Nadia Schiernecker | 21-7-2015 | 10:31

MWM2 geeft tips voor responsverhoging. Uit onderzoek blijkt dat visualiseren, personaliseren, variëren en terugkoppelen van de resultaten de respons verhoogt.

lees meer +

Consumenten hebben voorkeur voor online contact met bedrijf

Yoram | 27-3-2014 | 13:38

Iets meer dan de helft van de consumenten heeft bij voorkeur online contact met bedrijven. Ruim een derde heeft het liefst telefonisch contact.

lees meer +

Mobile is no longer the future, it is the present

Yoram | 4-11-2013 | 10:42

Eind 2012 voerde MWM2 haar jaarlijks terugkerende panelevaluatieonderzoek uit onder 26 klantenpanels. Ruim 40.000 panelleden deden mee. Ongeveer 9% vulde de (voor mobiel geschikt gemaakte) vragenlijst op een smartphone in.

lees meer +

Jonge vrouwen zijn voorlopers van mobiel gebruik bij marktonderzoek!

Irene | 28-9-2013 | 13:54

De Iphone, Samsung, HTC en andere mobiele telefoons zijn handig voor het invullen van een leuk marktonderzoek. Als bekend is welke groep het gemak van de mobiele telefoon omarmt, kan er vanuit de organisatie beter worden ingespeeld op deze groep door deze methode aan te reiken.

lees meer +

Panelleden aan het woord

Peter | 15-3-2013 | 15:39

"The future is Mobile". Zo luidt één van de conclusies uit de MWM2 Panelevaluatie 2013. Maarliefst 41.846 panelleden van 26 verschillende Research Panels deden aan dit onderzoek mee.

lees meer +

MWM2 komt mobiele respondent tegemoet

Hemmo | 21-12-2012 | 16:26

Onderzoeksbureau MWM2, gespecialiseerd in online onderzoek, stemt sinds deze maand de vragenlijsten af op het toenemende smartphonegebruik. Respondenten zijn hierdoor in staat te allen tijde via hun mobiele telefoon deel te nemen aan marktonderzoek.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.