Terugblik CX Evenement

Danny de Graaf | 20-3-2017 | 10:25

Op 9 maart vond in de Tolhuistuin in Amsterdam Noord het CX event van MWM2 plaats. Meer dan 100 gasten waren getuige van inspirerende presentaties op een prachtige locatie. Een korte terugblik.

lees meer +

Twee nieuwe talenten Annelot Heijnen en Julie de Wegener

Twee nieuwe talenten bij kwalitatieve onderzoekstak MWM2

Najoua Archane | 22-11-2016 | 16:25

Afgelopen maand begonnen twee nieuwe talenten bij MWM2. Annelotte Heijnen (24) (links) en Julie de Weger (27) zijn sinds oktober onderdeel van het kwalitatieve onderzoeksteam.

lees meer +

MWM2 Academy

Wouter Bos | 26-10-2016 | 17:58

De MWM2 Academy is het opleidings- en kennisinstituut van MWM2. Binnen MWM2 Academy worden alle medewerkers doorlopend opgeleid en getraind.

lees meer +

Wat vinden panelbeheerders zelf van hun panel?

Nadia Schiernecker | 12-9-2016 | 09:53

Hoe ervaren panelbeheerders de interactie met de organisatie? MWM2 vroeg het panelbeheerders van ABN AMRO, Sky Radio, Tata Steel en Univé.

lees meer +

Hoe haal je meer uit een Pop up Community? Met deze workshop.

Nadia Schiernecker | 17-8-2016 | 11:26

Wat als je een groepsgesprek wil organiseren voor verkennend onderzoek naar een nieuwe dienst, trend of product, maar niet iedereen zit op dezelfde plek? Dan biedt een online Pop Up Community uitkomst.

lees meer +

Altijd en overal meten, ook in het buitenland

Nadia Schiernecker | 10-5-2016 | 13:33

Met de software die het doorlopend in house ontwikkelt groeide MWM2 in dertien jaar uit tot expert op het gebied van marktonderzoek.

lees meer +

Research Platform Event 2 juni

Nadia Schiernecker | 3-5-2016 | 11:28

MWM2 gelooft in de kracht van luisteren naar klanten. MWM2 ontwikkelt slimme en intuïtieve oplossingen die organisaties in staat stellen om zo optimaal mogelijk te luisteren.

lees meer +

MWM2 legt nieuwe regels databescherming uit

Nadia Schiernecker | 28-4-2016 | 11:47

Sinds begin dit jaar zijn de Europese regels over databescherming aangescherpt. Per 1 januari 2016 geldt er een meldplicht datalekken.

lees meer +

Direct feedback, meten op het gebruiksmoment

Nadia Schiernecker | 26-4-2016 | 14:38

Of het nou gaat om mails, appjes, reclamebanners op een site of pushberichten op een telefoon, klanten worden vandaag de dag overstroomd door prikkels. Al die meldingen schreeuwen om aandacht.

lees meer +

De lessen uit het klantbelevingsevenement: het belang van goed luisteren

Nadia Schiernecker | 23-10-2015 | 16:14

Organisaties die goed luisteren naar hun klanten, zijn een verrijking voor consumenten.

lees meer +

Research Panel Event 2015: innovatie en inspiratie

Marije Janssen | 5-10-2015 | 11:44

"Hoe kan je via een panel je stakeholders en de organisatie inspireren?." Deze vraag stond centraal tijdens het jaarlijkse Research Panel Event van MWM2.

lees meer +

Klantbeleving Event: "De klant centraal!"

Nadia Schiernecker | 15-9-2015 | 11:11

Consumenten hebben steeds hogere verwachtingen en worden kritischer. Vandaar dat organisaties meer focussen op klantbeleving.

lees meer +

Event: Research Panel - 24 september 2015

Nadia Schiernecker | 24-8-2015 | 11:38

Veel organisaties met een panel kampen met dezelfde vragen. Hoe krijg ik intern optimaal draagvlak? Hoe houd ik panelleden betrokken?

lees meer +

DE KUNST VAN COMMUNITY MANAGEMENT

Paul van Rhebergen | 3-6-2015 | 16:20

“Waarom zou je de online dialoog aangaan met je stakeholders?”, “Wat is een Research Community?” “Wat doet een Community Manager?”, “Wat vraag je en aan wie?”.

lees meer +

Innovatie Event: Research Platform

Nadia Schiernecker | 5-3-2015 | 15:47

Het MWM2 Research Platform wordt continu doorontwikkeld en aangepast aan de wensen van morgen. Zo zijn er in het afgelopen jaar weer veel nieuwe functionaliteiten ontwikkeld en oude functionaliteiten verbeterd.

lees meer +

Expertsessie Coop & MWM2 groot succes!

Nadia Schiernecker | 6-2-2015 | 16:39

Tijdens het MIE (4 februari) organiseerde MWM2 samen met Coop een expertsessie voor invites only. Met een meer dan volle zaal, geïnteresseerd publiek en vele positieve reacties kunnen we stellen dat het een groot succes was.

lees meer +

Event: Innovaties van het MWM2 Research platform

Nadia Schiernecker | 5-2-2015 | 16:53

Een event speciaal georganiseerd voor de gebruikers van het MWM2 Research Platform; dé MWM2 Licentiedag.

lees meer +

Blijvende groei, dankzij focus op de organisatie

Nadia Schiernecker | 10-12-2014 | 16:02

Naar aanleiding van de FD Gazellen is MWM2 geinterviewd door Graydon. Graydon, partner van FD Gazellen, vroeg MWM2 naar het succesgeheim. 

lees meer +

MWM2 is een Gazellen!

Nadia Schiernecker | 10-11-2014 | 16:32

Voor de elfde keer op rij reikt Het Financiële Dagblad in 2014 de FD Gazellen Awards uit aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. MWM2 is één van de gelukkige genomineerden en is daarmee weer een FD Gazellen!

lees meer +

MWM2 genomineerd High Growth Awards 2014

Nadia Schiernecker | 10-11-2014 | 16:29

De High Growth Awards vormt hét podium voor topgroeibedrijven in Nederland. Deze Awards onderscheiden zich door de beoordeling van de groeikwaliteit. Een onafhankelijke jury bepaalt wie tot de top van de groeibedrijven in Nederland behoort.

lees meer +

Luister event "Van zenden naar luisteren"

Yoram | 24-9-2014 | 08:58

Door social media gedreven zijn organisaties steeds meer in handen van consumenten. Consumers worden prosumers, B2C wordt C2B, inside out wordt outside in.

lees meer +

Massale opkomst klantbelevingsevent ondanks strandweer

Yoram | 26-8-2014 | 09:27

“U had er ook voor kunnen kiezen naar het strand te gaan, maar in plaats daarvan koos u het bijwonen van event over klantbeleving, het zegt iets over de relevantie van dit onderwerp”.

lees meer +

Wilt u meer uit uw (klanten)panel halen?

Yoram | 17-7-2014 | 09:39

Wilt u meer uit uw (klanten)panel halen? MWM2 biedt u binnenkort tweemaal de gelegenheid om kosteloos deel te nemen aan een workshop. Tijdens deze workshop wordt meer de diepte opgezocht van de (technische) mogelijkheden en het uitvoeren van panelonderzoeken.

lees meer +

In één middag een roadmap voor je eigen pop-up community

Irene | 4-3-2014 | 14:06

"Wat motiveert mensen om actief deel te nemen aan een community?", Wat is de meerwaarde van een Research Community boven een openbare Community?" en "Past mijn onderzoeksvraag binnen een kwalitatief onderzoek?". Met deze vragen liepen de deelnemers van onze Pop-up Community workshop ons pand binnen.

lees meer +

Research Community Workshop: voor elke sector interessant!

Irene | 9-9-2013 | 16:36

Afgelopen dinsdag 3 september vond onze derde Research Community Workshop plaats. Er is een groeiende vraag naar online kwalitatief onderzoek en dit hoorden we zeker terug bij de deelnemers.

lees meer +

Inspiratiebijeenkomst Achmea

Govert | 28-1-2013 | 15:07

Op 22 januari organiseerde MWM2 speciaal voor Achmea een bijeenkomst waarin kennis delen centraal stond. MWM2 gelooft in de continue dialoog met stakeholders en zoekt deze dialoog zelf ook op.

lees meer +

Co-Creatie Workshop bij MWM2

Hemmo | 21-12-2012 | 13:38

Op dinsdag 27 november vond onze eerste Co-Creatie Workshop plaats bij MWM2. Bij MWM2 merken we dat de interesse voor co-creatie sterk groeit.

lees meer +

Workshop Research Communities

Hemmo | 21-12-2012 | 12:11

Vorige week dinsdag vond onze eerste Research Community Workshop plaats! Mijn collega Liselot en ik zijn als Dialoog Managers bij onderzoeksbureau MWM2 volop bezig organisaties bewust te maken welke mogelijkheden 'Research Communities' hen bieden.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.