Enthousiast over reizen met je smartphone in het openbaar vervoer

Nadia Schiernecker | 21-6-2016 | 09:35

De meeste reizigers is het wel een keer overkomen: je fietst naar het station en pas bij de poortjes besef je dat je OV-chipkaart nog in de verkeerde jas zit.

lees meer +

Deelnemen vanuit de luie stoel

Nadia Schiernecker | 1-6-2016 | 09:33

De succesfactoren van online kwalitatief (markt)onderzoek zijn ook voor het wetenschappelijk onderzoek relevant.

lees meer +

ABN AMRO onderzoekt wensen en behoeften van klanten over reizen in OV met de bankpas

Nadia Schiernecker | 3-5-2016 | 09:23

Het is een hot topic: reizen en betalen met bankpas of mobiel in het openbaar vervoer. Vervoersbedrijven en banken bekijken samen hoe en of ze hier op in kunnen spelen.

lees meer +

Diabetes Fonds verbetert dienstverlening met online platform

Nadia Schiernecker | 25-4-2016 | 14:24

Elke dag bloedsuiker meten, insuline spuiten of een pompje dragen. Geen hap eten zonder te berekenen hoeveel insuline ervoor nodig is. Diabetespatiënten hebben vaak intensieve zorg nodig.

lees meer +

Waarom een klantenpanel dé vervanging is voor klanttevredenheidsonderzoek

Melvin van Luit | 12-4-2016 | 10:00

Waarom reageren er zo weinig klanten op uw onderzoek? U luistert naar uw klanten, maar uw klanten praten niet terug. Mogelijk voelen zij zich ‘gespamd’.

lees meer +

Vakbond De Unie en MWM2 lanceren onderzoeksplatform voor Cao-onderhandelingen

Daan van Exel | 17-3-2016 | 09:18

Branchebreed onderzoek naar arbeidsvoorwaarden wordt straks de basis voor de Cao-onderhandelingen die vakbond De Unie voert.

lees meer +

MWM2 stormt top 10 binnen MOA Jaaroverzicht onderzoeksbureaus

Nadia Schiernecker | 29-12-2015 | 09:50

MWM2 is het enige nieuwe onderzoekbureau in de top 10 van het MOA Jaaroverzicht Onderzoekbureaus 2015. 

lees meer +

Continu verbeteren met een Medewerkerspanel

Daan van Exel | 25-8-2015 | 14:13

Klantonderzoek is vaak alleen waardevol als het actueel is. Het is steeds minder gebruikelijk om eens per jaar een grote groep klanten een vragenlijst te

lees meer +

Mee op ‘website- ontwikkelingsreis’ samen met klanten van Freo!

Irene van Ooijen | 22-7-2015 | 11:12

‘De persoonlijke website van onze klanten moet klantvriendelijker worden en de functionaliteiten willen we fors uitbreiden.

lees meer +

V&D proeft online de decembersfeer bij haar klanten

Irene van Ooijen | 26-3-2014 | 11:40

Hoe kan V&D een verrassende decemberbeleving creëren op de winkelvloer en in haar communicatie?

lees meer +

In één middag een roadmap voor je eigen pop-up community

Irene | 4-3-2014 | 14:06

"Wat motiveert mensen om actief deel te nemen aan een community?", Wat is de meerwaarde van een Research Community boven een openbare Community?" en "Past mijn onderzoeksvraag binnen een kwalitatief onderzoek?". Met deze vragen liepen de deelnemers van onze Pop-up Community workshop ons pand binnen.

lees meer +

De customer journey in kaart met een Research Community

Joyce | 7-2-2014 | 14:27

Een Research Community kan voor diverse doeleinden ingezet worden zoals co-creatie, conceptontwikkeling en feedback op bestaande producten of diensten. 

lees meer +

Community management: zo vermijd je de bekendste valkuilen

Joyce | 1-10-2013 | 12:03

Je eindgebruiker als innovatiepartner: het blijft een uitdaging. Vaak is een online research- of cocreatiecommunity een eerste stap naar langdurige(re) dialoog.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.