MWM2 lanceert workshop kwalitatief onderzoek

Danny de Graaf | 21-8-2017 | 16:06

Geïnteresseerden kunnen nu bij MWM2 zelf leren om interviews af te nemen.Tijdens de korte en laagdrempelige cursus ‘Leren Luisteren’ leren de cursisten van ervaren kwalitatieve research consultants hoe zij succesvol en met meer zelfvertrouwen zelf een kwalitatief onderzoek kunnen uitvoeren.

lees meer +

MWM2 host customer journey dag

Najoua Archane | 8-12-2016 | 16:32

Op 24 november organiseerde MWM2 in samenwerking met MOA, de brancheorganisatie voor markonderzoek en het Nederlandse Instituut voor Marketing (NIMA) een kennismiddag in het nieuwe customer journey lab van MWM2. Aan de hand van drie presentaties liet MWM2 deelnemers ervaren hoe je de klantreis in kaart brengt.

lees meer +

Twee nieuwe talenten Annelot Heijnen en Julie de Wegener

Twee nieuwe talenten bij kwalitatieve onderzoekstak MWM2

Najoua Archane | 22-11-2016 | 16:25

Afgelopen maand begonnen twee nieuwe talenten bij MWM2. Annelotte Heijnen (24) (links) en Julie de Weger (27) zijn sinds oktober onderdeel van het kwalitatieve onderzoeksteam.

lees meer +

MWM2 pre-test Alzheimer-film

Najoua Archane | 22-11-2016 | 14:59

Welke momenten blijven je later bij? De geur van je moeder, je eerste date, je huwelijk, je eerste kind? Warme herinneringen zweven als mistflarden voorbij in de nieuwe korte film van Alzheimer Nederland.

lees meer +

Wat is de waarde van een interview?

Nadia Schiernecker | 22-8-2016 | 10:35

Kijk jij ook elke zondagavond naar Zomergasten? Het televisieprogramma wint elk jaar aan populariteit.

lees meer +

Mobile Research app laat zien hoe Nederland live tv kijkt

Annemijn van Ginneken | 14-3-2016 | 10:34

De manier waarop we televisiekijken is de laatste jaren ingrijpend veranderd.

lees meer +

MWM2 onderzoekt huidig kijkgedrag van TV-kijker voor SPOT

MWM2 onderzoekt huidig kijkgedrag van TV-kijker voor SPOT

Nadia Schiernecker | 28-1-2016 | 11:27

Om een goed beeld te vormen van de wijze waarop mensen TV-kijken en welke rol het tweede scherm hierbij speelt, deed MWM2 onderzoek voor Stichting ter Promotie en Optimalisatie van Televisiereclame (SPOT).

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.