Case: Uitgeverij Zwijsen toetst effect digitale nieuwsbrief

Nadia Schiernecker | 3-7-2017 | 14:29

Opdrachtgever:
Uitgeverij Zwijsen

Behoefte
Uitgeverij Zwijsen maakt al bijna 170 jaar methoden en leermiddelen Voor het basisonderwijs. Zwijsen vroeg MWM2 hun nieuwe mailing te testen met de communicatietoets. Hadden leerkrachten wel behoefte hadden aan dit type informatie van een uitgever?

lees meer +

UWV test brieven met communicatietoets

Nadia Schiernecker | 10-8-2016 | 13:48

UWV bedient verschillende soorten klanten: werkzoekenden, arbeidsongeschikten en mensen met een arbeidsbeperking die soms in een precaire positie zitten.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.