MWM2 wint aanbesteding UWV Panel!

Najoua Archane | 3-11-2016 | 17:46

UWV wil graag structureel in contact komen te staan met zijn klanten. Daarom had het werkbedrijf een aanbesteding uitgezet onder diverse marktonderzoeksbureaus voor de opzet van een klantpanel.

lees meer +

Social insights als vertrekpunt voor panelonderzoek

Aniek Schmal | 6-10-2016 | 16:56

AEGON lanceerde onlangs een nieuwe reclame voor een hypotheek. Twee mannen met baby’s in een draagzak werden afgebeeld als potentiele klant. Heel modern, maar de draagzakken bleken niet ergonomisch verantwoord.

lees meer +

Wat vinden panelbeheerders zelf van hun panel?

Nadia Schiernecker | 12-9-2016 | 09:53

Hoe ervaren panelbeheerders de interactie met de organisatie? MWM2 vroeg het panelbeheerders van ABN AMRO, Sky Radio, Tata Steel en Univé.

lees meer +

Wat doet een panel met uw organisatie?

Nadia Schiernecker | 19-4-2016 | 10:52

Luisteren naar de klant betekent meer kans op succes. Maar de manier waarop klanten om hun mening wordt gevraagd, maakt nogal uit.

lees meer +

Waarom een klantenpanel dé vervanging is voor klanttevredenheidsonderzoek

Melvin van Luit | 12-4-2016 | 10:00

Waarom reageren er zo weinig klanten op uw onderzoek? U luistert naar uw klanten, maar uw klanten praten niet terug. Mogelijk voelen zij zich ‘gespamd’.

lees meer +

MWM2 stormt top 10 binnen MOA Jaaroverzicht onderzoeksbureaus

Nadia Schiernecker | 29-12-2015 | 09:50

MWM2 is het enige nieuwe onderzoekbureau in de top 10 van het MOA Jaaroverzicht Onderzoekbureaus 2015. 

lees meer +

Hoe een organisatie de klant echt centraal stelt met een klantenpanel

Melvin van Luit | 23-11-2015 | 14:51

Een klantenpanel is dé manier om klanten aan een organisatie te verbinden. Om goed te kunnen luisteren naar de panelleden, zijn de volgende factoren onmisbaar.

lees meer +

De evolutie van het klantenpanel*: van survey naar connected

Melvin van Luit | 19-11-2015 | 11:02

Voor meer dan 500 grote organisaties in Nederland is een online klantpanel of een research community de centrale Raad van Advies. 

lees meer +

Research Panel Event 2015: innovatie en inspiratie

Marije Janssen | 5-10-2015 | 11:44

"Hoe kan je via een panel je stakeholders en de organisatie inspireren?." Deze vraag stond centraal tijdens het jaarlijkse Research Panel Event van MWM2.

lees meer +

Coop vertelt over succesvolle samenwerking met MWM2

Nadia Schiernecker | 1-10-2015 | 16:24

Hoe luister je als supermarkt naar je belangrijkste stakeholder, de klant? Coop gebruikt daarvoor het Luisterpanel.

lees meer +

Continu verbeteren met een Medewerkerspanel

Daan van Exel | 25-8-2015 | 14:13

Klantonderzoek is vaak alleen waardevol als het actueel is. Het is steeds minder gebruikelijk om eens per jaar een grote groep klanten een vragenlijst te

lees meer +

Event: Research Panel - 24 september 2015

Nadia Schiernecker | 24-8-2015 | 11:38

Veel organisaties met een panel kampen met dezelfde vragen. Hoe krijg ik intern optimaal draagvlak? Hoe houd ik panelleden betrokken?

lees meer +

DE KUNST VAN COMMUNITY MANAGEMENT

Paul van Rhebergen | 3-6-2015 | 16:20

“Waarom zou je de online dialoog aangaan met je stakeholders?”, “Wat is een Research Community?” “Wat doet een Community Manager?”, “Wat vraag je en aan wie?”.

lees meer +

Nierstichting: Hoe komen we in dialoog met onze achterban?

Paul Rhebergen | 19-5-2015 | 14:38

De Nierstichting wil graag de relatie met haar achterban versterken en met hen de dialoog aangaan.

lees meer +

Verhoog uw respons!

Daniel Nokes | 29-4-2015 | 16:08

U kunt uw respons tot wel 30% verhogen! Hoe? Door gebruik van een aantal slimme functionaliteiten van het MWM2 Research Platform.

lees meer +

Mee op reis met WW-aanvragers!

Irene van Ooijen | 1-4-2015 | 17:21

UWV wil meer te weten komen over welke emoties en behoeften er spelen tijdens de klantreis van een WW-aanvrager.

lees meer +

Expertsessie Coop & MWM2 groot succes!

Nadia Schiernecker | 6-2-2015 | 16:39

Tijdens het MIE (4 februari) organiseerde MWM2 samen met Coop een expertsessie voor invites only. Met een meer dan volle zaal, geïnteresseerd publiek en vele positieve reacties kunnen we stellen dat het een groot succes was.

lees meer +

Rabobank Westland in gesprek met haar klant

Irene van Ooijen | 7-11-2014 | 10:51

Samen bereik je meer dan alleen. Met die gedachte steunt Rabobank Westland maatschappelijke, innovatieve en duurzame initiatieven in haar regio. Met deze ‘coöperatieve’ grondslag onderscheidt zij zich van andere banken.

lees meer +

3 tips voor en succesvol Research Community

Nadia Schiernecker | 22-10-2014 | 15:11

De Community Manager speelt een belangrijke rol in het succes van een Research Community.

lees meer +

NOG MEER MOGELIJKHEDEN MET EEN RESEARCH COMMUNITY

Irene van Ooijen | 22-10-2014 | 15:06

Vanaf nu is het voor communityleden van een Research Community mogelijk om in een beveiligde omgeving Excel, Powerpoint, Word en PDF bestanden uit te wisselen.

lees meer +

Wat vinden communityleden van deelname aan een Research Community?

Irene van Ooijen | 22-10-2014 | 13:18

Wat vinden communityleden van deelname aan een Research Community? Wat willen ze graag bespreken? Uit onze evaluatie na afloop van diverse Research Communities van afgelopen jaar, blijkt dat:

lees meer +

Optimaliseer uw respons!

Peter | 12-5-2014 | 16:12

Kenmerkend voor een Research Panel is de hogere respons in vergelijking met een ad hoc onderzoek. Logisch ook.

lees meer +

In één middag een roadmap voor je eigen pop-up community

Irene | 4-3-2014 | 14:06

"Wat motiveert mensen om actief deel te nemen aan een community?", Wat is de meerwaarde van een Research Community boven een openbare Community?" en "Past mijn onderzoeksvraag binnen een kwalitatief onderzoek?". Met deze vragen liepen de deelnemers van onze Pop-up Community workshop ons pand binnen.

lees meer +


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.