Consumer goods & Retail

Consumer goods

Het toenemende aanbod en het tempo van nieuwe ontwikkelingen zorgt ervoor dat de Consumer Goods industry wordt gedreven door innovatie. De consument moet continue verrast worden om zowel klanten te behouden als niet-klanten te winnen.

MWM2 helpt bedrijven binnen de Consumer Goods industry met inzichten omtrent nieuwe ontwikkelingen en innovaties. Vindt de consument uw innovaties relevant? Wordt het merk wel overwogen? Wat zijn motivaties/ redenen om een merk wel of niet te overwegen? En hoe zijn marketing uitingen het meest effectief? MWM2 werkt voor vele organisaties zoals McDonalds, Unilever, Friesland Campina en Coca Cola. MWM2 biedt verschillende oplossingen om antwoord te geven op dergelijke vraagstukken, zoals:

  • Co-creatie
  • Concept tuning
  • Klanttevredenheid, loyaliteit & NPS
  • Research panels & Communities
  • Shopper onderzoek
  • Usage & Attitude studies.

Meer weten? Mail Karen den Besten, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel haar op 020 412 24 05.

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.