Consumer goods & Retail

Retail

Consumenten verwachten een belevenis in een winkel of op een website. Zij willen unieke producten, afgestemd op hun persoonlijke voorkeuren en wensen. Om als retailer relevant onderscheidend te zijn én te blijven, is focus op de consument een must.

MWM2 helpt retailers met het luisteren naar de klant. Hierdoor kunnen retailers de klant, haar wensen en voorkeuren beter leren kennen. MWM2 bedient speciaalzaken, supermarkten en warenhuizen; zowel on- als offline, hieronder HEMA, V&D, de Bijenkorf, Coop en Kwantum. Om vraagstukken van opdachtgevers in de retail branche te beantwoorden, biedt MWM2 verschillende oplossingen, zoals:

  • Co-creatie
  • Concept tuning
  • Klantbeleving
  • Research panels & Communities
  • Shopper onderzoek
  • Usage & Attitude studies

Meer weten? Mail Karen den Besten, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel haar op 020 412 24 05.

Mijn team is gespecialiseerd in FMCG en Retail. Wij ervaren dagelijks hoe goed het is om dicht op de doelgroep te staan en te meten, dit kan met: trackers, dagboekonderzoek of een research community. Per project kijken we met plezier naar de beste oplossing. - See more at: http://www.mwm2.nl/branches/consumer-goods#sthash.GapIkYIB.dpuf

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.