Finance & Services

Banken

Voor velen is je saldo checken en geld overmaken met de smartphone of tablet al de gewoonste zaak van de wereld en onmisbaar geworden. Voor anderen is het een overstap die moeilijk is. Bankieren gebeurt steeds vaker (noodgedwongen) virtueel en het aantal vestigingen loopt terug. Maar hoe zorg je ervoor dat voor consumenten vaak complexe producten, zoals een hypotheek, transparant en duidelijk zijn? En je klanten meekomen in de wereld van digitalisering?

Om daarin te voorzien is een continue dialoog met klanten en klantinzicht nodig. Om deze inzichten te vergaren, ondersteunt MWM2 onder andere met het opzetten en beheren van online klantpanels, het uitvoeren van innovatie & productevaluatie onderzoek en het toetsen van klantinformatie (AFM eisen). Banken waar MWM2 o.a. voor werkt zijn: ABN AMRO, Rabobank, ASN Bank en de KasBank.

Om vraagstukken van opdrachtgevers in de bankensector te beantwoorden, biedt MWM2 diverse oplossingen, waaronder:

  • Klantpanels 
  • Klantinformatie toetsen volgens AFM eisen 
  • Innovatie & productevaluatie onderzoek
  • Loyaliteits- en klanttevredenheidsonderzoek 
  • Continu Feedback Monitoring/ Closed Loop Feedback
  • Naamsbekendheid- en imago onderzoek

 Meer weten? Mail Floris Timmermans, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel haar op 020 412 24 05.

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.