Media & Leisure

Zowel de mediabranche als de leisure branche zijn meer dan ooit in beweging. Aparte werelden met opvallend veel raakvlakken, waarbij de gedragsverandering van de consument een centrale rol speelt.

Media

Anything, anytime, anywhere. Dat zijn de drie sleutelwoorden in de mediabranche. Alle informatie is op elk moment overal op te vragen. Mediaconsumenten zijn 'always on', 'fully connected' en brengen elkaar al twitterend, 'likend' en 'whatsappend' op de hoogte. Voor mediabedrijven is het de uitdaging om in deze digitale snelkookpan actueel en relevant te blijven – liefst in combinatie met een duurzaam business model.

Leisure

In de afgelopen jaren steeg het aantal vrijetijdsactiviteiten waarin de gemiddelde Nederlander deelneemt, terwijl de gemiddelde bestede tijd per vrijetijdsactiviteit in dezelfde periode daalde. De verwachtingen ten aanzien van vrije tijd liggen hoger. De schaarse beschikbare vrije tijd moet zo optimaal mogelijk ingevuld worden en de vraag naar 'kwaliteit' neemt hierdoor toe.

Media & Leisure

Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.