Media & Leisure

Leisure

In de afgelopen jaren steeg het aantal vrijetijdsactiviteiten waarin de gemiddelde Nederlander deelneemt, terwijl de gemiddelde bestede tijd per vrijetijdsactiviteit in dezelfde periode daalde. De verwachtingen ten aanzien van vrije tijd liggen hoger. De schaarse beschikbare vrije tijd moet zo optimaal mogelijk ingevuld worden en de vraag naar 'kwaliteit' neemt hierdoor toe.

Consumenten zappen van de ene beleving naar de andere. De ene keer wil de consument volledig opgaan in een andere wereld bij het bezoek aan een bioscoop en de andere keer zoekt hij het amusement op in een leisurepark. Maar de ene consument is de andere niet. Consumenten willen een ervaring die bij hun leefstijl past. Hierdoor is het des te belangrijker dat organisaties weten waar hun doelgroep behoefte aan heeft. MWM2 helpt organisaties bij het luisteren naar hun klanten zodat producten en diensten nog beter afgestemd kunnen worden op hun behoefte. Opdrachtgevers waarvoor MWM2 o.a. werkt: NBTC, Het Concertgebouw, Thomas Cook en Amsterdam Marketing.

Om vraagstukken van opdrachtgevers in de Leisurebranche te beantwoorden, biedt MWM2 een uitgebreid scala aan onderzoeksproducten:

Meer weten? Mail Karen den Besten, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel haar op 020 412 24 05.

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.