Media & Leisure

Media

Anything, anytime, anywhere. Dat zijn de drie sleutelwoorden in de mediabranche. Alle informatie is op elk moment overal op te vragen. Mediaconsumenten zijn 'always on', 'fully connected' en brengen elkaar al twitterend, 'likend' en 'whatsappend' op de hoogte. Voor mediabedrijven is het de uitdaging om in deze digitale snelkookpan actueel en relevant te blijven – liefst in combinatie met een duurzaam business model.

Voor marktonderzoek geldt in feite hetzelfde. Goed onderzoek, dat óók actueel en relevant moet zijn, heeft met dezelfde ontwikkelingen te maken. Mobile research, online research communities, co-creatie, crowdsourcing en continu feedback zijn here to stay en bieden perspectief voor marktonderzoek, juist en vooral op het gebied van mediagebruik en -effectiviteit.

Beide werelden vinden elkaar bij MWM2 in het mediateam, met onderzoekers die hun passie voor marktonderzoek én media met elkaar gemeen hebben. Met innovatieve producten maken we gebruik van én doen we onderzoek naar de nieuwste ontwikkelingen op mediagebied. Opdrachtgevers waarvoor MWM2 o.a. werkt: Wegener, TMG, De Persgroep, Amsterdam RAI en BIM Media.

Om vraagstukken van opdrachtgevers in de Mediabranche te beantwoorden, biedt MWM2 een uitgebreid scala aan onderzoeksproducten:

Meer weten? Mail Tjerk Eilander, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel haar op 020 412 24 05.

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.