Not for Profit

Charitatieve instellingen

In tijden van crisis raken charitatieve instellingen subsidies kwijt en zijn ze steeds vaker afhankelijk van giften van donateurs. Als gevolg daarvan wordt fondsenwerving almaar belangrijker. Het is daarom essentieel om te begrijpen hoe donateurs het best te bereiken zijn om geefgedrag te stimuleren en om de inzet van collectevrijwilligers te optimaliseren.

MWM2 helpt hierbij door het opzetten van donateurs- en/of collectantenpanels, het meten van het effect van campagnes, en het toetsen van fondsenwervende (nieuws)brieven en e-mailings. MWM2 bedient goede doelen uit alle segmenten. Opdrachtgevers waarvoor MWM2 o.a. werkt: Amnesty International, Greenpeace, De Nierstichting, Het Rode Kruis en CliniClowns.

Om vraagstukken van charitatieve instellingen te beantwoorden biedt MWM2 verschillende oplossingen, zoals:

  • Campagne- en effectmeting(en)
  • Naamsbekendheid- en imago onderzoek
  • Brieventoets
  • Website onderzoek
  • Donateurs- en/of collectantenpanel
  • Geefbereidsheidsonderzoek

Meer weten? Mail Tjerk Eilander, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel hem op 020 412 24 05.

 


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.