Telecom & Energie

De wereld verandert snel en de Nederlandse Telecom & Energiemarkt is hierop geen uitzondering. Innovaties volgen elkaar in hoog tempo op: of het nu gaat om de uitrol van het 4G netwerk, slimme energiemeters, de continue ontwikkelingen op het gebied van smartphones, of het groeiende belang van lokale energieopwekking.

Inzicht krijgen in wat klanten precies willen wordt steeds belangrijker. Marktonderzoek speelt daar een belangrijke rol in. MWM2 helpt organisaties met het vergaren en duiden van deze inzichten met oplossingen voor beide sectoren:

Telecom

Anno 2014 willen consumenten altijd en overal bereikbaar zijn. Internet is voor velen een eerste levensbehoefte en 'oude' communicatievormen maken continu plaats voor nieuwe. De consument wordt steeds veeleisender en wil continu de beste deal voor de beste prijs. Dit maakt het lastig om consumenten aan een merk te binden. Hierdoor is het des te belangrijker dat organisaties weten waar hun doelgroep behoefte aan heeft.

Energy

Consumenten kiezen vaker voor duurzaam. Zonnepanelen, windmolens, groene stroom en elektrisch rijden vinden steeds meer aanhangers. Maar ook het isoleren van je huis, energiezuinige apparaten, slimme meters en efficiënte verwarmingssystemen zijn duurzame oplossingen waar steeds meer vraag naar ontstaat. De consument wil besparen, dit is goed voor het milieu én voor de portemonnee.

Telecom & Energy

Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.