bronnen header

Bronnen

Er zijn vaak meerdere databronnen die kunnen bijdragen aan de juiste inzichten. Als onderzoeksbureau is MWM2 gespecialiseerd in Onderzoeksdata: het zogenaamde "uitvragen". Maar er is meer. Bijvoorbeeld "Open Data" dat is data die op het internet te vinden is, zoals gegevens uit ratings & reviews op vergelijkingssites. Ook is er vaak data in de organisatie zelf aanwezig. MWM2 combineert deze data met data die wij genereren uit onderzoek. Dit maakt het mogelijk om nog betere en gefundeerde besluiten te nemen.

 

Onderzoeksdata

MWM2 gebruikt de meest geavanceerde onderzoeksmethoden en -technieken om inzichten te verkrijgen. Wij genereren die data aan de hand van surveys, op basis van access- en klantenpanels, communities en andere onderzoeksmethoden. Om goede data te genereren stelt MWM2 de respondent altijd centraal. Alles is er bij ons op gericht om de respondent een optimale beleving te presenteren: mobiel, intuïtief en visueel. De data die wij genereren blijft in Nederland. 

Scoor met Onderzoek copy

Lees Verder

Scoor met Onderzoek

De MWM2 Scoringsmodule

07 case allsecure persgroep copy

Lees Verder

Persgroep

Hoe autorijders omgaan met slecht weer

20 Roger Bacon copy

Lees Verder

Roger Bacon

Kwalitatieve inzichten helpen de branche te veroveren

Open Data

Er ligt een schat aan data op het internet om waardevolle inzichten uit te destilleren. Denk daarbij aan fora, blogs, ratings & reviews, nieuws, magazines en social media. Deze data geeft organisaties belangrijke inzichten in trends en ontwikkelingen. Ze bepalen steeds meer de merkreputatie, loyaliteit aan merken en de aankoop van producten en diensten.

Het vinden, selecteren en analyseren van Open Data en het vertalen naar waardevolle en bruikbare inzichten is een vak; ons vak. MWM2 biedt meerdere oplossingen om optimaal van deze data gebruik te maken en deze te koppelen aan inzichten uit andere databronnen. 

15 Reisbranche copy

Lees Verder

Reisbranche

Social Insights biedt voorspellende inzichten

02 Aegon nieuw

Lees Verder

Aegon

Social scan legt ergernis bloot

Social Insights voorspelde copy

Lees Verder

Zorgverzekeraars

Social Insights' voorspellende waarde

Bedrijfsdata

Organisaties hebben in hun systemen ook vaak grote hoeveelheden waardevolle klantdata. In het CRM of betalingssysteem staan vaak gegevens over  aankoopgedrag en productgebruik. MWM2 hanteert diverse analysetechnieken om deze data te gebruiken en te koppelen aan onderzoeksdata. Door deze bronnen te combineren is beter inzicht te verkrijgen in bijvoorbeeld loyaliteit van klanten.   


08 Albelli resize copy

Lees Verder

Albelli

Continu de klanttevredenheid meten

56 ISO 27001 copy

Lees Verder

ISO-27001

MWM2 behaalt ISO-certificaat voor databeveiliging

52 ISO copy

Lees Verder

ISO Gecertificeerd

MWM2 behaalt ISO-20252 en ISO-27001