44 agile mto 2

Doorlopend medewerkersfeedback

Steeds meer organisaties luisteren frequent naar klanten om hun producten, diensten en communicatie te verbeteren. De medewerker die veelal direct in contact staat met de klant wordt echter soms vergeten. MWM2's MTO Specialist legt uit dat het voor organisaties die continu processen willen verbeteren van evenzo groot belang is om ook continu feedback van hun medewerkers te krijgen. Een klassiek jaarlijks medewerkerstevredenheidsonderzoek volstaat dan niet meer. 

Meet regelmatig en kort met MTO Live

Daan van Exel: “Ontwikkelingen gaan tegenwoordig heel snel. In een paar maanden kan er al veel veranderen. Door vaker om input te vragen aan je medewerkers neem je het hele jaar door actuele input mee om processen te verbeteren. Met MTO Live meet je elke paar maanden heel compact de betrokkenheid en bevlogenheid van medewerkers aan de hand van korte vragenlijsten die aantrekkelijk en toegankelijk worden gepresenteerd".

Interne klant

Volgens Daan van Exel is MWM2's MTO Live het ideale instrument om actuele issues te peilen. "Medewerkers moeten beschouwd worden als interne klanten, die vandaag de dag gemakkelijk kunnen ‘overstappen’. Behandel ze ook zo en luister echt naar ze! Zo waarborg je dat agile werken blijvend tot meer energie op de werkvloer leidt.”

DaanVE MG 3474

Meer informatie

Daan van Exel

d.vanexel@mwm2.nl
×

Medewerkersonderzoek

Luisteren naar uw medewerkers is essentieel. Hun collectieve kennis benutten is cruciaal voor de continuïteit en het succes van uw organisatie. MWM2 maakt luisteren naar uw medewerkers mogelijk met innovatieve manieren van medewerkersonderzoek. Wij gebruiken meerdere bronnen, en hebben verschillende methodes: continu of hoog frequent meten, ad hoc, visueel, via een panel of community. We hanteren gevalideerde onderzoeksmodellen en hebben benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties.

Bekijk meer cases en nieuws medewerkersonderzoek

Cases & Nieuws