Eyetracking

Ervaar UX eyetracking onderzoek zelf

Wat zijn de mogelijkheden van User Experience onderzoek voor mijn organisatie? Welke toegevoegde waarde biedt UX onderzoek ons, en hoe werkt een eyetracking onderzoek? Het zijn vragen waar MWM2's UX Specialist Manon van de Schilde op 27 februari, 1 maart en 6 maart in ons speciale UX Lab antwoord op gaat geven.

Exclusief aanbod

MWM2 heeft een exclusief aanbod voor lezers van onze website en nieuwsbrief. Aan de hand van uw eigen website laten we door middel van eyetracking onderzoek zien hoe de consument uw site beoordeeld. In deze kosteloze sessie van een uur krijgt u een goede indruk hoe een UX onderzoek in z'n werk gaat en wat het uw organisatie kan opleveren als u besluit UX onderzoek onder uw eigen doelgroep uit te laten voeren.

Lat ligt steeds hoger

Manon van de Schilde legt uit: “Het is voor organisaties erg belangrijk om hun digitale producten op continue basis te optimaliseren om bij te blijven met de snelle ontwikkelingen op de markt. De daadwerkelijke eindgebruiker legt de lat namelijk steeds hoger en UX onderzoek is nodig om te achterhalen wat de behoefte/ervaring is.  Daarom organiseren we graag kennissessies voor bestaande en potentiele klanten.”

Paar plaatsen beschikbaar

Als u interesse heeft in deze UX kennismakingssessie, geeft u zich dan snel per e-mail op bij Manon van de Schilde, want er zijn maar een paar plaatsen beschikbaar voor deze exclusieve en persoonlijke kennismakingssessie. Nadat u zich heeft opgegeven ontvangt u van Manon van de Schilde meer informatie over wat u tijdens deze sessie exact kunt verwachten.

Manon MG 2371

Meer informatie

Manon van de Schilde

m.vandeschilde@mwm2.nl
×

UX-onderzoek

Het wordt steeds belangrijker om digitale producten op continue basis te optimaliseren en bij te blijven met de snelle ontwikkelingen op de markt. UX onderzoek is nodig om te achterhalen wat hun behoefte en ervaring is. MWM2 biedt uiteenlopende methoden en technieken om uw website en/of mobiele applicaties te onderzoeken. Wij werken met zowel kwantitatieve als kwalitatieve methoden en zien kansen voor vernieuwing in elke fase van het onderzoekstraject: van concept tot design, van prototype tot website die al live staat.

Bekijk meer cases en nieuws over UX-onderzoek

Cases & Nieuws
×

Communicatie & Merk

Marktonderzoek vormt de essentiële basis voor het bouwen van sterke merken. MWM2 biedt een breed scala aan oplossingen op het gebied van campagne- en merkonderzoek. Zo heeft MWM2 bijvoorbeeld de communicatietoets; een volledige pre-test die inzicht levert in boodschap overdracht, waardering, merk en effect. MWM2 heeft ook een eigen UX-lab waar applicaties en websites worden getest.

Bekijk meer cases en nieuws over communicatie en merk

Cases & Nieuws