04 Maersk resize 2

Kennis delen via een 'Expert Community'

Behoefte

Maersk wil een branded platform waar hun klanten op een eenvoudige manier met hun ‘peers’ in gesprek kunnen komen. Het platform moet Maersk zelf in staat stellen om informatie te delen met klanten en feedback te krijgen op producten, diensten en ideeën. 

Aanpak

In nauwe samenwerking met onderzoeksbureau MM-Eye uit Londen heeft MWM2/Crowdtech een Research Community opgezet. MWM2 heeft zich toegelegd op de techniek en vormgeving en gezorgd dat de vragenlijsten en de online discussies naadloos op elkaar aansluiten. Bekijk onderstaande video om te zien hoe de Expert Community is opgezet en over welke functionaliteiten het platform beschikt. 

Inzichten

Maersk is blij met de Community die door MWM2/Crowdtech is gecreëerd. Het platform stelt Maersk in staat om in een vroeg stadium diverse ‘touchpoints’ te toetsen. Het is inmiddels een echt kennisplatform geworden. De experts en opdrachtgevers zijn nu echt in contact en in dialoog met s ’werelds grootse containervervoerder.

Hemmo MG 3294

Meer informatie

Hemmo Vriend

h.vriend@mwm2.nl
×

Kwantitatief Onderzoek

Sommige vraagstukken vragen om een cijfermatige, statistische onderbouwing. Kwantitatief onderzoek wordt ingezet bij vraagstukken die antwoorden nodig hebben in termen van hoeveelheid. De representativiteit en statistische betrouwbaarheid zijn daarbij van belang. Kwantitatief onderzoek bij MWM2 wordt doorgaans online uitgevoerd. MWM2 ontwikkelt relevante, visuele en vooral respondentvriendelijke vragenlijsten die gemakkelijk kunnen worden ingevuld door deelnemers op elk device.

Bekijk meer cases en nieuws over kwantitatief onderzoek

Cases & Nieuws
×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws