...

Kennis delen via een ‘Expert Community’

Behoefte

Maersk wil een branded platform waar hun klanten op een eenvoudige manier met hun ‘peers’ in gesprek kunnen komen. Het platform moet Maersk zelf in staat stellen om informatie te delen met klanten en feedback te krijgen op producten, diensten en ideeën. 

Aanpak

In nauwe samenwerking met onderzoeksbureau MM-Eye uit Londen heeft MWM2/Crowdtech een Research Community opgezet. MWM2 heeft zich toegelegd op de techniek en vormgeving en gezorgd dat de vragenlijsten en de online discussies naadloos op elkaar aansluiten. Bekijk onderstaande video om te zien hoe de Expert Community is opgezet en over welke functionaliteiten het platform beschikt. 

Inzichten

Maersk is blij met de Community die door MWM2/Crowdtech is gecreëerd. Het platform stelt Maersk in staat om in een vroeg stadium diverse ‘touchpoints’ te toetsen. Het is inmiddels een echt kennisplatform geworden. De experts en opdrachtgevers zijn nu echt in contact en in dialoog met s ’werelds grootse containervervoerder.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!