09 Direct feedback 03

MWM2's innovatie: direct feedback

Consumenten worden tegenwoordig overladen door prikkels. Dat maakt het voor organisaties steeds lastiger om relevante feedback te krijgen van klanten want het beeld dat zij van uw product of dienst hebben wordt al heel snel vertroebeld door nieuwe ervaringen. Het is voor organisaties daarom belangrijk om zo kort mogelijk op het gebruiks- of ervaringsmoment te meten. Op die manier peilt u de meest ‘eerlijke’ ervaring van uw klant. Hoe speelt MWM2 in op meten in het moment? Een paar mogelijkheden:

MWM2 Onsite

Voor meten op fysieke locaties, in het moment, zoals bij een gemeentehuis, supermarkt of een station is MWM2 Onsite de oplossing. Op een display, vaak een paal met computerscherm erop, kunnen bezoekers direct feedback geven. MWM2 biedt de hardware en de software. Altijd direct verbonden met internet, dus de resultaten zijn real-time!

MWM2 Onsite

MWM2 Research App

Ook de MWM2 Research App geeft direct feedback: in het moment en in de context. Met deze app kunnen respondenten niet alleen altijd en overal meedoen aan onderzoek, maar vragen kunnen ook worden gekoppeld aan een locatie. Met behulp van i-Beacons of met GPS in de telefoon wordt de respondent gelokaliseerd als hij in de buurt is van een bepaald punt of object. Op de app komt dan een signaal met het verzoek feedback te geven.

MWM2 Connect

MWM2 maakt het mogelijk het onderzoek met MWM2 Survey op een slimme manier te koppelen aan een klantdatabase of website. Zo kan bij een website het surfgedrag van een bezoeker (‘client based tracking’) bepalen of een survey wordt aangeboden en met welke specifieke vragen. 

Wouter b MWM2 kleur

Meer informatie

Wouter Bos

w.bos@mwm2.nl
×

Klantbeleving

Door goed naar uw klanten te luisteren weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Hierdoor worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant. Dit leidt tot een optimale klantbeleving en trouwe klanten. MWM2 meet niet alleen tevredenheid, maar ook loyaliteit, NPS en CES waarbij gebruik wordt gemaakt gevalideerde analysemodellen en benchmarks. Wij hanteren diverse kwalitatieve en kwantitatieve technieken waaronder: interactieve workshops, klantsafari’s, focusgroepen en (online) dagboekonderzoek.

Bekijk meer cases en nieuws over klantbeleving

Cases & Nieuws
×

Mobile & Visual Insights


MWM2 innoveert continu en investeert o.a. in research via mobiele technologie zoals onderzoek via WhatsApp, facebook en apps van opdrachtgevers. Ook maken we exclusief gebruik van toegewijde mobiele panels waarmee klanten op een laagdrempelige wijze uitgenodigd worden voor zowel kwantitatief onderzoek als online discussies. In alles wat wij doen stellen wij de respondent centraal. Daarom houden wij onze onderzoeken kort, visueel en respondentvriendelijk. Eén van de technieken die we hiervoor toepassen is ‘Visual Insights’. Bij Visual Insights geven klanten aan de hand van visuele cues alleen feedback over onderwerpen die er voor hen echt toe doen.

Bekijk meer cases en nieuws over ‘Mobile en Visual Insights’

Cases & Nieuws
×

MWM2 Technologie

MWM2’s technologie stelt organisaties in staat om nog beter, en op intuïtieve en veelzijdige manier te luisteren naar hun klanten. Het behelst zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. Wij gebruiken niet alleen hoogwaardige technologie om data te verzamelen, te ordenen en te presenteren, maar ontwikkelen deze ook zelf. Ons team van specialisten is continu bezig met nieuwe innovaties en verbeterde toepassingen van onze eigen technologie.

Bekijk meer cases en nieuws over technologie

Cases & Nieuws