Accespanels

Toegang tot 250.000 actieve leden

Soms beschikt een organisatie zelf niet over adressen of contactgegevens van de gewenste doelgroep voor een bepaald vraagstuk. Bijvoorbeeld als de doelgroep voor het onderzoek de gehele markt of de concurrentie betreft. Dan is het nodig om gebruik te maken van externe bestanden met potentiële respondenten.

Toegang tot 250.000 actieve leden

MWM2 heeft in Nederland alleen al toegang tot meer dan 250.000 actieve leden van 'Accesspanels', van consumenten tot zakelijke beslissers. MWM2 heeft ook toegang tot panels voor lastig te bereiken doelgroepen, waaronder business-to-business, jongeren en mensen met een hoog inkomen. MWM2 biedt middels partners ook toegang tot panels in alle Europese landen en praktisch alle landen daarbuiten.

Vele kenmerken beschikbaar 

Van deze respondenten is standaard een groot aantal recente gegevens en kenmerken beschikbaar, bijvoorbeeld op het gebied van: werkzaamheid, mediaconsumptie, woonsituatie, internetgebruik, mobiliteit, merkvoorkeuren, etc.

Floris MG 2671

Meer informatie

Floris Timmermans

f.timmermans@mwm2.nl
×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws
×

Onderzoeksdata

MWM2 gebruikt de meest geavanceerde onderzoeksmethoden en -technieken om inzichten te verkrijgen. Wij genereren die data aan de hand van surveys en op basis van o.a. acces- & klantenpanels en communities. Om goede data te genereren stelt MWM2 de respondent centraal. Alles is er bij ons op gericht om de respondent een optimale beleving te presenteren: mobiel, intuïtief en visueel.

Bekijk meer cases en nieuws over research data

Cases & Nieuws