67 Nieuw beeld wow resize

Klanten willen een WOW-effect

Excellente producten of uitstekende dienstverlening zijn tegenwoordig niet meer voldoende. Consumenten worden steeds veeleisender. Klantgerichtheid alleen voldoet niet meer. Het levert te weinig onderscheid. Consumenten willen een ultieme klantbeleving. Een ‘WOW-effect', ofwel een belevenis.

Ultieme klantbeleving begint bij echt luisteren 

Het creëren van ervaringen die de klant raakt is essentieel om als organisatie onderscheidend te zijn van de concurrentie. Investeren in klantbeleving leidt tot loyaliteit, innovatiekracht, betrokken medewerkers en word-of-mouth. Deze mix leidt vervolgens weer tot meer omzet en hogere winst. Klanten zijn immers bereid meer te betalen voor een beleving. Klantbeleving is een woord, dat bij iedere organisatie, en niet alleen bij de marketingafdeling hoog op de agenda moet staan. Het creëren van een ultieme klantbeleving begint bij ECHT luisteren. Zowel naar klanten als naar medewerkers. Naar mensen. Mensen die gehoord en begrepen willen worden.

Van basis naar WOW!

De basis van dienstverlening of product moet uiteraard eerst in orde zijn voordat je verwachtingen kunt overtreffen. Het unieke WOW-model van MWM2 is dat het organisaties helpt bij het inzichtelijk maken wat basisfactoren en wat prestatiefactoren zijn. Elke organisatie is uniek. Met het model weet een organisatie precies waarmee  het zich echt kan onderscheiden en wat de klant als een ‘WOW’ moment ervaart. MWM2 past het WOW-model toe in diverse sectoren; waaronder de Financiële sector, Non Profit, Retail, Telecom en Energie.

Manon MG 2136

Meer informatie

Manon Wiegman

m.wiegman@mwm2.nl
×

Klantbeleving

Door goed naar uw klanten te luisteren weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Hierdoor worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant. Dit leidt tot een optimale klantbeleving en trouwe klanten. MWM2 meet niet alleen tevredenheid, maar ook loyaliteit, NPS en CES waarbij gebruik wordt gemaakt gevalideerde analysemodellen en benchmarks. Wij hanteren diverse kwalitatieve en kwantitatieve technieken waaronder: interactieve workshops, klantsafari’s, focusgroepen en (online) dagboekonderzoek.

Bekijk meer cases en nieuws over klantbeleving

Cases & Nieuws