04 MWM2 On site 3

MWM2 On-Site: feedback op locatie en in het moment

MWM2 blijft continu innoveren in nieuwe diensten en producten! Eén van die nieuwe producten is de ‘MWM2 On-Site’: een apparaat op tablet-formaat waar organisaties op locatie mee kunnen meten.

Kort, snel & flexibel

De On-Site is een apparaat (vergelijkbaar met een kleine tablet) waar een visuele survey op wordt getoond en dat via een touchscreen eenvoudig te bedienen is door de respondent. Mensen lopen er langs, staan er voor, toetsen één of twee keer op het touchscreen en de survey start opnieuw. De survey die op de MWM2 On-Site getoond wordt draait op het internet (kabel, wifi of 4G) wat maakt dat de MWM2 On-Site flexibel en geschikt voor iedere locatie en organisatie”.

Nog betere inzichten in belevenissen

onsite

De MWM2 On-Site geeft nog beter inzicht in de belevenis en ervaring van klanten. Bij andere onderzoeksvormen en -methodieken moeten klanten soms diep wanneer ze gevraagd worden naar hun belevenis van een product, dienst of locatie.


De MWM2 On-Site is het perfecte additionele meetinstrument waarmee u vragen op locatie kunt stellen als:  ”Hoe vindt u dat u geholpen bent?”, “Wat vindt u van het assortiment?” of “Hoe vindt u onze nieuwe inrichting?”. Korte vragen waar de respondent ook kort op kan reageren en die mogelijk maken om klantervaringen te meten die niet vertroebeld zijn door andere ervaringen en opinies. 

Zij gebruiken het al

Hoewel MWM2 On-Site nog maar kort in gebruik heeft zijn er nu al organisaties die de On-Site met succes inzetten. Zo meet de Antes Groep (een instelling voor geestelijke gezondheidszorg) met de On-Site de gemoedstoestand van patiënten. De Rijksuniversiteit Groningen plaatste de On-Site bij de garderobe, om te meten in hoeverre bezoekers tevreden zijn over de service en de hygiëne”.

Wouter b MWM2 kleur

Meer informatie

Wouter Bos

w.bos@mwm2.nl
×

Klantbeleving

Door goed naar uw klanten te luisteren weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Hierdoor worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant. Dit leidt tot een optimale klantbeleving en trouwe klanten. MWM2 meet niet alleen tevredenheid, maar ook loyaliteit, NPS en CES waarbij gebruik wordt gemaakt gevalideerde analysemodellen en benchmarks. Wij hanteren diverse kwalitatieve en kwantitatieve technieken waaronder: interactieve workshops, klantsafari’s, focusgroepen en (online) dagboekonderzoek.

Bekijk meer cases en nieuws over klantbeleving

Cases & Nieuws
×

MWM2 Technologie

MWM2’s technologie stelt organisaties in staat om nog beter, en op intuïtieve en veelzijdige manier te luisteren naar hun klanten. Het behelst zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. Wij gebruiken niet alleen hoogwaardige technologie om data te verzamelen, te ordenen en te presenteren, maar ontwikkelen deze ook zelf. Ons team van specialisten is continu bezig met nieuwe innovaties en verbeterde toepassingen van onze eigen technologie.

Bekijk meer cases en nieuws over technologie

Cases & Nieuws