MWM2 On-Site: feedback op locatie en in het moment

MWM2 blijft continu innoveren in nieuwe diensten en producten! Eén van die nieuwe producten is de ‘MWM2 On-Site’: een apparaat op tablet-formaat waar organisaties op locatie mee kunnen meten.

Kort, snel & flexibel

De On-Site is een apparaat (vergelijkbaar met een kleine tablet) waar een visuele survey op wordt getoond en dat via een touchscreen eenvoudig te bedienen is door de respondent. Mensen lopen er langs, staan er voor, toetsen één of twee keer op het touchscreen en de survey start opnieuw. De survey die op de MWM2 On-Site getoond wordt draait op het internet (kabel, wifi of 4G) wat maakt dat de MWM2 On-Site flexibel en geschikt voor iedere locatie en organisatie”.

Nog betere inzichten in belevenissen

onsite

De MWM2 On-Site geeft nog beter inzicht in de belevenis en ervaring van klanten. Bij andere onderzoeksvormen en -methodieken moeten klanten soms diep wanneer ze gevraagd worden naar hun belevenis van een product, dienst of locatie.


De MWM2 On-Site is het perfecte additionele meetinstrument waarmee u vragen op locatie kunt stellen als:  ”Hoe vindt u dat u geholpen bent?”, “Wat vindt u van het assortiment?” of “Hoe vindt u onze nieuwe inrichting?”. Korte vragen waar de respondent ook kort op kan reageren en die mogelijk maken om klantervaringen te meten die niet vertroebeld zijn door andere ervaringen en opinies. 

Zij gebruiken het al

Hoewel MWM2 On-Site nog maar kort in gebruik heeft zijn er nu al organisaties die de On-Site met succes inzetten. Zo meet de Antes Groep (een instelling voor geestelijke gezondheidszorg) met de On-Site de gemoedstoestand van patiënten. De Rijksuniversiteit Groningen plaatste de On-Site bij de garderobe, om te meten in hoeverre bezoekers tevreden zijn over de service en de hygiëne”.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!