33 Customer Journey Lab 3

Nog beter onderzoek in MWM2 Customer Journey Lab

Sinds juli 2016 heeft MWM2 haar eigen Customer Journey Lab, waarmee zij haar opdrachtgevers en hun klanten nog beter van dienst kan zijn.

Wat gebeurt er in het Customer Journey Lab?

In het Customer Journey Lab kunnen respondenten worden bevraagd over hun klantreis. Zo’n klantreis maakt iedereen die klant is bij een bepaalde organisatie. Het is simpelweg de ervaring van een gebruiker, de weg die hij aflegt van begin (oriëntatie) tot eind bij gebruik van een dienst of product. In het onderzoekslab kunnen medewerkers van het kwalitatieve onderzoeksteam respondenten volgen op die reis. 

Klantbeleving ervaren

Maar we kunnen meer doen in het Customer Journey Lab. Als respondenten bijvoorbeeld de pilot van een nieuwe website testen, dan volgen wij hun ogen met behulp van User Experience-software op een tweede scherm. Ook kunnen onze onderzoekers meekijken als een respondent bevraagd in een één-op-één gesprek. Op die manier brengen onze onderzoekers de verschillende contactmomenten tussen de klant en de organisatie in kaart. Die beslissende ervaringen bepalen namelijk grotendeels de beleving van een klantreis.

Manon MG 2136

Meer informatie

Manon Wiegman

m.wiegman@mwm2.nl
×

Klantbeleving

Door goed naar uw klanten te luisteren weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Hierdoor worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant. Dit leidt tot een optimale klantbeleving en trouwe klanten. MWM2 meet niet alleen tevredenheid, maar ook loyaliteit, NPS en CES waarbij gebruik wordt gemaakt gevalideerde analysemodellen en benchmarks. Wij hanteren diverse kwalitatieve en kwantitatieve technieken waaronder: interactieve workshops, klantsafari’s, focusgroepen en (online) dagboekonderzoek.

Bekijk meer cases en nieuws over klantbeleving

Cases & Nieuws
×

Over MWM2

MWM2 is de ‘one stop shop’ voor iedere organisatie die goed naar zijn klanten wil luisteren. Wij hebben alle onderzoeksmethoden en technologie onder één dak. Wij zijn marktleider op het gebied van klantenpanels & communities en zijn actief in vrijwel alle branches. Honderden (toonaangevende) organisaties weten door te meten met MWM2.

Bekijk meer cases en nieuws over MWM2

Cases & Nieuws