01 Summernights 2

Betere inzichten door jarenlang onderzoek

Behoefte

Het Concertgebouw vroeg MWM2 om inzichten te verwerven in de invloed van de sponsoring van Robeco SummerNights op het imago en naamsbekendheid van zowel het Concertgebouw als Robeco. 

Aanpak

MWM2 combineerde onderzoeksdata uit veldwerk met data die was verworven uit evaluaties van voorgaande jaren.

Inzichten

Sponsoring van Robeco SummerNights is van grote waarde voor zowel het imago en de naamsbekendheid van Robeco als Het Concertgebouw. Doordat MWM2 de Robeco SummerNights al jaren onderzoekt konden wij ook vergelijkingen maken met voorgaande jaren. Op die manier kregen Robeco en Het Concertgebouw meer inzicht in het effect van vernieuwde communicatie en campagnes en de nieuwe programmering. Ook kreeg Het Concertgebouw waardevolle verbetersuggesties van de respondenten.     

Valerie MG 2794

Meer informatie

Valerie Vieira

v.vieira@mwm2.nl
×

Communicatie & Merk

Marktonderzoek vormt de essentiële basis voor het bouwen van sterke merken. MWM2 biedt een breed scala aan oplossingen op het gebied van campagne- en merkonderzoek. Zo heeft MWM2 bijvoorbeeld de communicatietoets; een volledige pre-test die inzicht levert in boodschap overdracht, waardering, merk en effect. MWM2 heeft ook een eigen UX-lab waar applicaties en websites worden getest.

Bekijk meer cases en nieuws over communicatie en merk

Cases & Nieuws
×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws