terugblik afgelopen jaar

Onze hoogtepunten van het afgelopen jaar

MWM2 wenst al onze bezoekers van onze website een vrolijke Kerst en een zeer voorspoedig 2018. Voor ons was 2017 een mooi en succesvol jaar met veel hoogtepunten. Een korte terugblik:

Januari 

MWM2 Social Insights onderzoekt het sentiment van zorgverzekeraars. Het onderzoek krijgt veel publiciteit en blijkt later een goede indicatie te zijn voor het aantal overstappers van zorgverzekering.

Februari 

Op het MIE kunnen bezoekers van de MWM2 luisteren naar (fictieve) klanten en raden over welke organisaties zij het hebben. De stand van MWM2 krijgt veel bezoekers en circa 100 bezoekers doen mee aan de prijsvraag. Drie van hen winnen uiteindelijk kaartjes voor een concert van Robbie Williams. 

Maart

Uit de jaarlijkse MWM2 Panelevaluatie blijkt dat jongeren weldegelijk open staan voor onderzoek, maar een sterke voorkeur hebben voor vernieuwende vormen van onderzoek. 

Op BNR Nieuwsradio doet Social Insights Manager Aniek Schmal dagelijks verslag van de Tweede Kamer verkiezingen op social media.

April

ABN AMRO verlengt de samenwerking met MWM2. Naast het ABN AMRO Panel wordt MWM2 in de nieuwe samenwerking ook verantwoordelijk voor de Research Community van de bank. 

Mei

Op BNR Nieuwsradio is regelmatig de radiocommercial van MWM2 te horen. Niet gehoord, beluister hem hier:

Radiocommercial-BNR-Mei-2017.mp3 

Juni

Uit een onderzoek van MWM2 voor Tempo Team blijkt dat solliciteren net zo stressvol wordt ervaren als een rijexamen, een blinddate of de eerste kennismaking met schoonfamilie.  

Juli

MWM2 stelt Graham Marshall aan als nieuwe Managing Director van Crowdtech. Crowdtech is de internationale tak van MWM2 is voornamelijk actief in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland.

September

Team Kwalitatief start met het geven van korte trainingen om zelf te leren interviewen.

Het Panel & Community Seminar 2017 is een groot succes. Het Seminar, dat gehouden wordt in Poppodium P60, staat in het teken van de resultaten van luisteren naar klanten. Meer dan 100 bezoekers luisteren naar sprekers van NS, IAmsterdam, ABN AMRO en Tata Steel. 

Oktober

Voor de vierde keer in vijf jaar tijd is MWM2 een FD Gazelle. De FD Gazellen worden uitgereikt aan ondernemingen die over een periode van drie jaar een omzetgroei van minimaal 20% hebben gerealiseerd.

November

MWM2 lanceert een geheel nieuwe website. De nieuwe website is overzichtelijker en bevat meer dan 100 cases en nieuwsberichten.

December

Uit ons kerstonderzoek voor Tempo Team is gebleken dat 60% van de werknemers gewoon werkt rond of tijdens de Kerst. Een kwart van hen werkt dan zelfs harder, terwijl 16% het juist wat rustiger aan doet. 

 

Danny MG 9743 zww

Meer informatie

Danny de Graaf

d.degraaf@mwm2.nl
×

Over MWM2

MWM2 is de ‘one stop shop’ voor iedere organisatie die goed naar zijn klanten wil luisteren. Wij hebben alle onderzoeksmethoden en technologie onder één dak. Wij zijn marktleider op het gebied van klantenpanels & communities en zijn actief in vrijwel alle branches. Honderden (toonaangevende) organisaties weten door te meten met MWM2.

Bekijk meer cases en nieuws over MWM2

Cases & Nieuws