02 UWV dienstverlening 2

Optimaliseer de dienstverlening door te luisteren naar een panel

Behoefte

UWV heeft de afgelopen jaren grote veranderingen doorgevoerd. Zo worden steeds meer werkzoekenden via online dienstverlening  ondersteund. UWV wil de dienstverlening de komende jaren optimaliseren en vooral ook personaliseren. Luisteren naar hun klanten is daarbij essentieel.

Aanpak

Om klanten actief te betrekken bij de bedrijfsvoering van UWV en met hen structureel de dialoog aan te gaan, heeft de organisatie in nauwe samenwerking met MWM2 het ‘UWV Panel’ opgezet. Bij de aanvang is een uitgebreid programma met kick-off sessie georganiseerd waarin het UWV Panel aan een brede afvaardiging van de organisatie is gepresenteerd. 

Inzichten

Het UWV Panel verschaft doorlopend inzichten in de ervaring van werkzoekenden met diverse aspecten van de UWV dienstverlening.  Bovendien levert het Panel een positieve bijdrage aan het imago van UWV omdat er goed naar werkzoekenden geluisterd wordt en UWV de resultaten ook regelmatig terugkoppelt aan zijn panelleden. 

MelvinVL MG 2783

Meer informatie

Melvin van Luit

m.vanluit@mwm2.nl
×

Product & Innovatie

Om te kunnen groeien als organisatie is succesvol innoveren een must. Succesvol innoveren begint bij luisteren naar de klant. MWW2 helpt organisaties bij het gehele innovatietraject, van idee naar concept tot product. Hiervoor zetten wij diverse technieken in waaronder co-creatie, u&a, 'Concept Scrum', prijsonderzoek en producttesting. Onderzoek naar productontwikkeling en innovatie bespaart kosten en vergroot de kans op een succesvolle innovaties.

Bekijk meer cases en nieuws over product en innovatie

Cases & Nieuws
×

Panel & Community

Klanten denken graag mee met u mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Door goed naar uw klanten te luisteren zorgt u voor verbinding en weet u precies wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar uw klanten is een eigen panel of community. MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities en weet hoe een Community of Panel moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt en er optimale inzichten worden gegenereerd.

Bekijk meer cases en nieuws over research panels en communities

Cases & Nieuws