47 Visual Insights 2

Snel & respondentvriendelijk onderzoek

Visual Insights is dé moderne oplossing om eenvoudig & snel klantfeedback te verzamelen op een respondentvriendelijke manier. Bij Visual Insights bepaalt de klant zelf de onderwerpen waar hij iets over wil zeggen en is de vragenlijst kort, visueel en intuïtief.

Hoe werk het

Visual Insights kunt u het beste zelf ervaren. Bekijk daarom onze demo

De voordelen van Visual Insights

· De klant bepaalt de onderwerpen: waar wil de klant iets over kwijt?
· Korte, visuele en intuïtieve vraagtypen met weinig tekst
· Fun: stimulerend en motiverend voor de klant
· Persoonlijk: toegespitst op de situatie van de klant
· Kwaliteit: korte vragenlijst leidt tot hoge respons en goede data kwaliteit
· Direct resultaat: resultaten worden direct teruggekoppeld

Manon MG 2136

Meer informatie

Manon Wiegman

m.wiegman@mwm2.nl
×

Mobile & Visual Insights


MWM2 innoveert continu en investeert o.a. in research via mobiele technologie zoals onderzoek via WhatsApp, facebook en apps van opdrachtgevers. Ook maken we exclusief gebruik van toegewijde mobiele panels waarmee klanten op een laagdrempelige wijze uitgenodigd worden voor zowel kwantitatief onderzoek als online discussies. In alles wat wij doen stellen wij de respondent centraal. Daarom houden wij onze onderzoeken kort, visueel en respondentvriendelijk. Eén van de technieken die we hiervoor toepassen is ‘Visual Insights’. Bij Visual Insights geven klanten aan de hand van visuele cues alleen feedback over onderwerpen die er voor hen echt toe doen.

Bekijk meer cases en nieuws over ‘Mobile en Visual Insights’

Cases & Nieuws