05 MediaManager 2

MWM2's innovatie: de MediaManager

MWM2 luistert graag naar zijn/haar klanten. Uw verbeterpunten voor MWM2 Survey stellen MWM2 in staat te zorgen dat enquêtes nog gebruiksvriendelijker worden voor haar gebruikers. Daarom hebben we een aantal nieuwe features toegevoegd aan de Survey, die we u graag tonen.

De MediaManager

MWM2 maakt het makkelijker een vragen en antwoorden visueel op te zetten. Daarom is nu mogelijk om gebruik te maken van de MediaManager bij het invoeren van  vragen en antwoorden. Als u afbeeldingen toevoegt aan uw eigen MediaManager, worden deze opgeslagen en kunnen ze op een later moment weer gebruikt worden. Daarnaast bevat de MediaManager al standaardiconen waar u uit kan kiezen.

Visueel aantrekkelijk en respondentvriendelijk

Wilt u respondenten helpen om op een eenvoudige en visuele manier uw vragenlijsten in te vullen? MWM2 heeft bij ‘vraaginvoer’ twee nieuwe opties toegevoegd:
- No-radio 
- Autonext

Met de ‘no-radio functie’ komen afbeeldingen prominenter in beeld. ‘Auto-next’ zorgt dat de respondent na het geven van een antwoord direct doorgaat naar de volgende vraag.

Demo

Bekijk deze korte demo om te zien hoe het werkt. 

Wouter b MWM2 kleur

Meer informatie

Wouter Bos

w.bos@mwm2.nl
×

Mobile & Visual Insights


MWM2 innoveert continu en investeert o.a. in research via mobiele technologie zoals onderzoek via WhatsApp, facebook en apps van opdrachtgevers. Ook maken we exclusief gebruik van toegewijde mobiele panels waarmee klanten op een laagdrempelige wijze uitgenodigd worden voor zowel kwantitatief onderzoek als online discussies. In alles wat wij doen stellen wij de respondent centraal. Daarom houden wij onze onderzoeken kort, visueel en respondentvriendelijk. Eén van de technieken die we hiervoor toepassen is ‘Visual Insights’. Bij Visual Insights geven klanten aan de hand van visuele cues alleen feedback over onderwerpen die er voor hen echt toe doen.

Bekijk meer cases en nieuws over ‘Mobile en Visual Insights’

Cases & Nieuws
×

MWM2 Technologie

MWM2’s technologie stelt organisaties in staat om nog beter, en op intuïtieve en veelzijdige manier te luisteren naar hun klanten. Het behelst zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. Wij gebruiken niet alleen hoogwaardige technologie om data te verzamelen, te ordenen en te presenteren, maar ontwikkelen deze ook zelf. Ons team van specialisten is continu bezig met nieuwe innovaties en verbeterde toepassingen van onze eigen technologie.

Bekijk meer cases en nieuws over technologie

Cases & Nieuws