Brand & campaign tracking uitbesteed

De basis van de dienstverlening van mediabureaus wordt gevormd door het begeleiden van mediastrategie, mediaplanning en de inkoop van mediumtypen ( TV, radio, print, out-of-home en internet). Veel mediabureaus koppelen hieraan ook onderzoeksdiensten.

Dat onderzoek richt zich veelal op de vraag welke bijdrage de media inzet levert op het behalen van de doelstelling en. Hierbij kan gedacht worden aan effectonderzoek, pretests en imago onderzoeken.

Om zich op hun core business te focussen besteedt een aantal bureaus onderzoek weloverwogen uit aan MWM2.

Bij een prominent mediabureau neemt MWM2 al langere tijd het veldwerk uit handen. Voor een van haar opdrachtgevers voert zij de continue brand & campaign tracker uit. Bij deze tracker worden bekendheid, imago, acties en campagnes gemeten. MWM2 houdt intensief contact met het mediabureau voor input van de vragenlijst en kan hierbij zeer snel schakelen: zo worden aanpassingen binnen een dag doorgevoerd. Tweewekelijks levert MWM2 de resultaten aan in tabelvorm inclusief de ruwe brondata. Het onderzoek is ook te volgen middels een online dashboard. Met de resultaten kan de onderzoeksspecialist van het mediabureau direct analyses uitvoeren zonder nog om te hoeven kijken naar de betrouwbaarheid van de resultaten.


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.