Concepttuning voor Haust toast

Continental Bakeries brengt onder het A merk Haust verschillende toastproducten op de markt. Voor de relaunch van Haust toast heeft Continental Backeries MWM2 gevraagd om een aantal nieuwe verpakkingsontwerpen en de huidige verpakking te testen onder zowel categorie- als merkgebruikers.

Het moment van de waarheid is veelal op de winkelvloer en consumenten maken in een ogenblik een aankoopbeslissing. Een nieuwe verpakking moet opvallen en aantrekkelijk zijn om nieuwe klanten aan te spreken, maar dient daarnaast ook herkenbaar te zijn en te blijven passen bij het merk om zodoende vindbaar te blijven voor de bestaande klanten.

Op basis van de resultaten heeft MWM2 Continental Bakeries geadviseerd met welk ontwerp zij verder dienen te gaan in de relaunch van Haust toast.

Marketing Manager / Innovation Manager at Continental Bakeries (Haust) BV: "Ten behoeve van consumer insights voor onze Haust verpakkingsrelaunch hebben wij via MWM2 een consumentenonderzoek uitgevoerd. Een aantal verpakkingsdesigns zijn aan de consumenten voorgelegd waarbij voor ons inzicht is gekregen welke concepten het best passen bij het product, merk en gebruiksmoment. Verrassende maar zeker ook verhelderende conclusies waarop wij ons definitieve design hebben kunnen baseren!"


Deel ons

Volg ons

MWM2 Research Twitter MWM2 LinkedIn

Contact

020 412 2405
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.